Yakı(şık)lı: Chace Crawford

by - 01:56


Chace Crawford'u hepimiz Gossip Girl dizisindeki Nate Archibald karakterine can verdiği sahneler sayesinde tanıyıp sevdik, aşık olduk, hayran kaldık, öldük bittik. Dizi bitince üzüldük, ağladık. Ben etkisini hala atlatamadım Gossip Girl'ün bitmesinin o ayrı konu. Neyse bu yakışıklı adamın stilini size biraz göstermek istedim...





Adamımız Chace Crawford günlük hayatta spor takılanlardanmış canlarım. Genelde bir pantolonun üstüne gömlek yada tişört giyip sokağa kendini atan tiplerdenmiş baksanıza. Yalnız şu ilk fotoğraftaki haline hayran kaldım o nasıl güzel bir kombindir yaa!


Aynı stilini her daim devam ettiren tiplerden. Ama bu tarz ona gayette güzel yakışıyor bence.  Tabi takım elbiselerlede çok bambaşka oluyor! Bide adamın gözleri yeter be karizmasından, tatlılığından bahsetmeme gerek olduğunu sanmıyorum...


Bunlarda baby face Chace Crawford'cuğumuzun havaalanı stilinden inciler. Günlük hayatında nasıl giyiniyorsa havaalanlarında yani yolculuklarında da öyle giyiniyormuş baksanıza bir kot bir tişört yetiyor ona bide ufak bir bavul. Hayatım boyunca 1-2
günlüğüne bile olsa bir yere gidecekken ufak bavullara sığamamışımdır!
İlla herşeyden fazla fazla olacak ve kendime eziyet çektiriceğim...



Chace'ciğimiz kırmızı halılarda, davetlerde, galalarda işte böyle görüntülenmiş. Takım elbiselerin ona çok yakıştığını söylemiştim değil mi? Gossip Girl'ün son 2 sezonu boyunca sık sık bunlardan giydiğini gördüğümden benim gözlerim alışık bu haline. Peki siz nasıl buldunuz? Yakışmış mı takım elbiseler? 


**

Bu seferki yazıda Gossip Girl dizisinin biricik Nate'inin gerçek hayattaki stilini size göstermeye çalıştım. Hatırlarsanız daha öncede Blake Lively, Ed Westwick ve Leighton Meester'ın stillerine bakmıştık. Unuttuysanızda üzerlerine tıklamanız yeterli
hatırlamanız için...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡