Yakı(şık)lı: Gerard Butler

by - 00:47

''300'' (300 Spartalı) filmindeki rol yeteneğinden dolayı hayran kaldığım, ''PS:I Love You'' filmindeki rolü yüzünden ona nerdeyse aşık olduğum, o filmi her izlediğimde hıçkırıklara boğulmamı sağlayan adam Gerard Butler'ın giyim stillerini size benim gözümden göstermek istedim canlarım...



Gerard Butler günlük hayatında daha çok spor tarzda kıyafetler giyiyormuş. Kanvas pantolonları, kargo cepli pantolonları yada kotları tercih ediyormuş. Üzerinede görüldüğü gibi  bir tişört yada kazak gibi birşeyler giyip sokağa atıyormuş kendini...


Adamımız Gerard Butler az öncede dediğim gibi hep sade ve spor tarzda giyiniyormuş ama arada klasikte giyindiği oluyor ve ona o halleride son derece yakışıyor. Mesela ilk karelerdeki fotoğraflarda ne kadarda hoş görünüyor değil mi?


Bunlarda Gerard Butler'ın havaalanındaki halleri. Günlük hayatındaki tarzını burdada kullanıyormuş. Bazı ünlüler tıpkı bizim gibi eşofmanlarla falan yolculuk yaparken bazılarıda böyle istikrarla günlük stillerine sadık kalıyor...


Bunlarda adamımızın galalara, davetlere falan katıldığı halleri. Her ne kadar son filmi ''Playing For Keeps''deki uzun saçlı halini beğenmemiş olsamda adama öyle çok hayranımki göz ardı edebiliyorum...


Takım elbisenin içinde mükemmel görünen nadir insanlardan biride Gerard Butler bence. Hele ki  Alexander McQueen imzalı olanlarında Ooofff diyorum. Bu adam bir harika dostum!   :)


Bazı dergilere verdiği pozlarıda size göstermek istedim. Tabiki hepsi bu kadar değil ama içlerinden bazı beğendiklerimi gösteriyim dedim. Boncuk gözlü bu adam ve rol yeteneği son derece önemli Hollywood için. Tabiki benim içinde öyle! 

**

Sizde benim kadar hayran mısınız Gerard Butler'a? Nasıl buluyorsunuz oyunculuğunu ve giyim stillerini? Umarım yeterli bilgi verebilmişimdir size onun hakkında...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡