H&M'in Yeni Yüzü Beyonce

by - 22:25


H&M'in 2013 Sonbahar/Kış koleksiyonunun yüzü hepimizin bildiği gibi Lana Del Rey olmuştu. İlkbahar/Yaz koleksiyonununkisi ise Beyonce olmuş...




Beyonce'un Bahamalarda bir çekimde olduğu dedikoduları etrafa yayılmışken ekibinden biri H&M'in çekiminde olduğunu ağzından kaçırmış.Tabi ortalık çalkalandı bu haberle.Kısa bir süre sonrada bu fotoğraf yayınlandı ve doğrulandı...

Yaz koleksiyonunu ve Beyonce'lu reklam  fotoğraflarını çılgınlar gibi merak ediyorum...

**

H&M markası bizim ülkemizde daha yeni satışa başlamış olsada ben yıllardır ürünlerini kullanırım.Teyzemler Almanya'da yaşadığından  onların sayesinde hep kullandım.Geçen yazki Almanya maceramdaysa doruk noktasına ulaştırdım H&M takıntımı.Kısacası kesinlikle tavsiye ediyorum bu markayı!

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡