Yakı(şık)lı: Ed Westwick

17:51

            Beyler bayanlaarrr yine kendim için bir bencillik yaptım ama valla sizide düşünüyorum yaa yazarken.İngiltere doğumlu 26 yaşındaki ünlü oyuncu Ed Westwick'i yani Gossip Girl'ün nam-ı değer Chuck Bass'ını bir diğer deyişle adamın hasosunun giyim stillerini sizlerin huzuruna sunmayı planladım bu yazıda...

           Gossip Girl'ün ilk başlarında kötülük kralı olan ama dizi biterken Blair'in o sihirli dokunuşlarıyla,aşkıyla eritip kül ettiği iyilik meleği haline getirdiği aşık adam Chuck Bass oluverdi o kötülük kralımız. İyide oldu ama haa ona aşık olmayan kız kalmadı bee diziyi izlerken.Kafam kadar büyük pırlantayıda yıllarca saklamasıda cabası tabi bizi ona hayran eden... Neyse normal hayatında nasıl biriymiş bir bakalım dedim sevgili Ed...




           Adamımız Ed Westwick günlük hayatında hep spor tarzda giyinen biri eskiden canlandırdığı Chuck Bass karakterinin tam tersi yani. Hiç öyle kasmıyor kendini anlayacağınız başkaları gibi değil! Bir şort,bir tşörtle hem spor yapıyor hemde geziyor sokaklarda...




            Sanırım ruhuna işlemeye başlamış Chuck'ın değişik renk hastalığı ki kırmızı çizmelerle kendini sokağa atmış baksanıza. Kendine 10 beden büyük gelen montuda ayrı bir facia. Ama siz öteki fotoğrafa bakarmısınız? Bir insan bu kadar mı efendi görünür yaağğğ. Bu kadar mı tatlı olur. Şekerci miydi oğloommm baban senin???



        Bu adam bir harika dostum! Amaaa dizide Vanessa rolünü canlandıran Jessica Szohr ile olan ilişkisinin bir bitip bir başladığı güne nalet olsun. Bebişim sen bir afetken yanına böyle köylü güzeli yakışıyor mu hiç?  Zaten dizideyken Vanessa'yı sevmezdim gerçek hayatta neden sevmiyorum bilmiyorum ama sevmiyoruummm bu kızı!



          Havaalanı tarzınada bakalım dimi ama canlarım. Kendisinin hep spor tarzı tercih ettiğini söylemiştim. Burda da görüğümüz gibi bi kot bi tşörtle her yerde görebilirsiniz onu ama o takım elbiselerin içinde enfes görünmüyor mu bu hallerindense???



            Huuhuuuu bakın kızlar bakın bir daha bakın... :)  Bilmiyorum dizi boyunca onu hep takım elbiseli, papyonlu yada kravatlı gördüğümden midir nedendir ama ben onu bu hallerinin dışında beğenemiyorum. Gözüm alışmış bir kere o hallerine...



    Davetlere her zaman o takım elbiseli frapan olarak katılmıyormuş.Bazen deri ceketi,kanvas pantolonuylada katılabiliyormuş,sizi bilemem ama ben tabiki sağdaki halini tercih ederim... Bu adamı anası sırf takım elbise giysin bizim yüreklerimizi ağzımıza getirsin diye mi doğurmuş napmış...  :)



        Bir davette Blake Lively ve Leighton Meester'la çekilmiş bu karelerde sizce kızlar mı daha dikkat çekici yoksa Ed Westwick mi??? Ayrıca Leighton'la yanyanayken ilah gibi durmuyorlar mı sizcede???



         Philipp Plein'in kataloğunda yer aldığı bu takım elbiseli hallerine ne demeli yaa?? Buarada poz verdiği kızı ben azcık Azra Akın'a benzettim ama o değildir heralde ya bilemedim araştırmayada üşendim burda Ed varken...  :)



  ''I am Chuck Bass'' repliğiyle bizlere kendini tanıttığı günden dizinin bittiği bugünlere kadar nasıl bir değişim yaşamış farkındamısınız? Bir kere o atkısını attı adam be daha napsın sırf Blair'in aşkı yüzünden? 



Şimdi bana söylermisiniz Ed, Jessica Szohr'la olan galadaki bu halinde mi daha çok yakışmışlar birbirlerine yoksa Leighton'la olan günlük halinde mi daha çok yakışmışlar? Hayır bence ilk seçeneği sunmam bile Leighton'a yapılan bir aşağılama gibi oldu ama napalım adamın gönlü gitmiş b*ka konmuş...



     Hihihi böylede hile yaparım. Siz varya siz benim bebeklerimsiniz yaa! Siz gerçek hayattada birlikte olmalısınız! Sanırım bunu Ed'de istiyor çünkü bir röportajında okumuştum Ed'e ''Gossip Girl bittiğine göre en çok neyi özliceksiniz'' diye sormuşlar o da ''Sanırım en çok Leighton'la olan öpüşmelerimizi özlicem.Onu öpmeyi çok seviyorum.'' demiş. Valla o demiş ben bi tarafımdan uydurmadım yani haa!  :)

...

       Eveettt adamın hasosu, adamın dibi olan bir beyefendiyi işledik bu seferki Stil İkoncanları bölümünde. Adam çok spor takılıyor ama şık! Başkaları gibi sapıtmamış öyle giyim tarzında. Ben gerçekten Ed'i çok seviyorum ve şahane bir oyuncu bunuda es geçemem yani. Hangi filmde,dizide oynarsa oynasın rolünün hakkını verenlerden! Aah birde Leighton'ı kapsa tam süper olur tadından yenmezler haa...  :)


SONRA GÖRÜŞMEK ÜZEREE...   :)

You Might Also Like

6 Yorum

  1. Tesadüfen gördüm bu yazıyı, çok güzel olmuş. Dediklerine katılıyorum ayrıca :F

    YanıtlaSil
  2. Dediklerinin hepsine. Katılıyorum adam çok iyi ayrıca bu dünyada en çok istediğim şey leightın ve ed'in birlikte olması hatta direk evlensinler

    YanıtlaSil
  3. Dediklerinin hepsine katılıyorum ve kesinlikle adam herşeyiyle her haliyle çok iyi ve bu dünyadaki en çok istediğim şey ed ve leigthın'ın birlikte olması hatta evlenmeliler

    YanıtlaSil
  4. Dediklerine katılıyorum bu adam muhteşem harika ve kesinlikle ed leightın'la olmalı ve evlenmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama artık Leighton evli ve bir çocuğu var :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡

Bu Blogda Ara

Yazarkafe

Bumerang - Yazarkafe

BenMODA