Rihanna'nın Pürüzsüz Cildinin Sırrı

by - 11:38


Buaralar çok fazla Rihanna'yla ilgili paylaşım yaptığımın farkındayım ama ben napayım kadın aktif biri herşeyden her yerden çıkıyor. Benimde sürekli sizinle güncel şeyleri paylaşmak istememden dolayı böyle oluyor. Neyse konumuza dönelim biz. Rihanna'nın Mikky Ekko'yla kamera karşısına geçtiği Stay klibindeki bu pürüzsüz cildine sizde benim gibi hayran kaldınız mı? Eminim hep beraber ağzımız açık izlemişizdir klibi ilk gördüğümüzde. Ama neyseki üzülmenize gerek kalmadı ben araştırdım cildinin nasıl öyle mükemmel olduğunu ve şimdi sizinlede paylaşacağım bu sırrını...  :)




Rihanna'nın bu pürüzsüz ve sağlıklı cildinin nedenini makyaj artisti Mylah Morales açıklamış bende ondan öğrendim. Tek sebebi ''nem''miş inanabiliyor musunuz? Bizim ülkemizde henüz satışı bulunmayan Koh Gen Do markasının Cleansing Spa Water ve Oriental Plants Milky Lotion ürünlerini kullanmış M.Morales. Rihanna'nın cildini önce nemlendirmiş ardından nemi cildine hapsetmiş böylece ortaya o pürüzsüz cilt çıkmış...



Sizde böyle bir cilde sahip olmak istiyorsanız illa o ürünleri kullanmak zorunda değilsiniz piyasa araştırması yapıp onlar gibi olan iyi ürünler bulabilirsiniz. Zaten gerisinde ne yapmanız gerektiğini anlamışsınızdır. Önce cildinizi derinlemesine temizleyin ve sonra nemlendirin işte bu kadar...  :)



Son olarakta daha yakından inceleyebilin diye sizinle o çok konuşulan klibide paylaşmak istedim. Hepimizin yapabileceği basit işlemlermiş o cildinin nedeni. Sizde benim gibi bu kadar basit olduğunu duyduğunuzda şaşırdınız mı? Sizinde yorumlarınızı bekliyorum
bu konu hakkında...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡