Dergi Kapakları: Mart 2013

by - 11:28

Geçtiğimiz aylardan (Ocak ve Şubat) beri devam ettirmeye çalıştığım ve umarım hep devamını sağlayabileceğim bir bölüm olur dergi kapakları. İçerik olarak pek bir bilgi vermediğimin bende farkındayım ama ben bir kitap,dergi vs. satın alacaksam ilk önce onun kapağına bakarım sonra içeriğine bakarım. Kendimden yola çıkarak düşündüğümden size kapakları hakkında bilgi veriyorumki gördüğünüzde kapak yerine içeriğine bakın diye...  :)





VOGUE dergisinin mart sayısının ABD baskısının kapağında Beyonce varmış. Her zamanki fit vücuduyla seksiliğiyle vermiş pozlarını yine. Geçen aylarda da GQ dergisine kapak olmuştu hatırlarsanız...  :)


GQ Türkiye dergisinin bu ay doğum günüymüş ve Emily Ratajkowski (ilk defa duydum bu kadını) bir sürü pozlar vermiş kapaktanda anladığınız gibi...  GQ'nun Avusturalya baskısının kapağındaysa Ryan Gosling varmış. Bu adam ne kadar efendi yeaa çok severim kendisini hele The Notebook ve Crayz Stupid Love filmlerindeki rolleriyle hayranlığıma hayranlık katmıştı...  :)


Maria Claire dergisinin ABD baskısında Emma Watson varmış. Son filmi olan The Perks of Being a Wallflower'ı izlemeyen varsa mutlaka izlemeli diyorum! Maria Claire'in UK yani İngiltere baskısındaysa Megan Fox kapağı süslemiş. Doğumdan sonra ''artık çocuğum için açık pozlar vermeyeceğim'' diye açıklama yapmıştı ama vazgeçti sanırım... 


ELLE dergisinin kapağında Victoria Beckham var. Bu kadına hayran kalmamak elde değil ya 4 çocuk doğur üstüne bide böyle taş gibi ol. Eee ama benimde D.Beckham gibi kocam olsa ve sürekli medyanın gözünün önünde olsam bende kendimce önlemlerimi alırdım,
hepimiz alırdık...
Cosmopolitan'ın Almanya baskısında Amanda Seyfried var. Bu kızda çok iyi oyuncu ya ben çok beğeniyorum hele Dear John filmindeki halleri var yaa, izleyin...
Cosmopolitan'ın İngiltere baskısındaysa Miley Cyrus var. Bu kızada nedense bir türlü kanım ısınmadı gitti. Hele şimdiki şu saçlarla olan halini görmek bile istemiyorum...


Glamour dergisinin İspanya ve İngiltere kapaklarındaki bayanları tanımadığım ve bilmediğimden yorum yapamayacağım...  Glamour'un ABD baskısındaysa 1994 doğumlu oyuncu Dak0ta Fanning varmış. Bu kızda iyi işler ortaya çıkarıyor...


InStyle Türkiye baskısının kapağında Oz The Great and Powerful filminin başrol oyuncuları Rachel Weisz, Mila Kunis ve Michelle Williams var...  Hepside ayrı ayrı çok iyi oyuncular ve birlikte oynadıkları bu filmi çok merak ediyorum...  :)


ELLE Türkiye dergisinin kapağında Kıvanç Tatlıtuğ var. ''Ooo ne oo Kıvanç mı o'' dediğinizi duyar gibiyim... Bu adam bir harika dostum!  :)


 ALL dergisinin kapağında Gökçe Bahadır var. Ben sık sık bu dergiyi almaya çalışırım, seviyorum. Cosmopolitan'ın Türkiye baskısının kapağındaysa her zamanki üşengeçliğimizi görüyoruz İngiltere kapağının renklerini değiştirip uygulamışız...

Görseller Google'dan alıntıdır.

***

Bu aylık size göstermek istediğim dergi kapakları bu kadardı. Elimden geldiğince size bilgi vermeye çalıştım. Gelecek ay yine bu bölümde farklı dergi kapaklarıyla görüşmek üzere hoşçakalın...   :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡