Stil İkoncanı: Olivia Palermo

by - 15:24


Mtv'nin yıllar önce yaptığı The City dizisi Olivia Palermo'nun bu kadar ünlü olmasını sağlayan etkendir. Tabi bide modayı eğer azıcık bile olsa yakından takip ediyorsanız Olivia Palermo'ya hayran olmama ihtimaliniz yoktur. Bende onun hayranlarından biriyim! Ve Olivia Palermo'nun stilini benim gözümden görün istedim...



İlk olarak Olivia Palermo'nun günlük stiline bakalım istedim. Gördüğünüz gibi kış bile olsa şorttur, elbisedir,mini etektir falan giyebiliyorlar. Ben valla bu kış toplasak 2 kere elbise giymişimdir, etek ve şorttan bahsetmiyorum bile! Çok üşüyen biri olarak tercihlerim farklı bir kot bir kazak falan tamamdır benim için...  :)



Tabi arada o da üşüyor ve kalın kalın giyiniyor. Ama bunu bile çok şık bir şekilde yapmıyor mu sizcede? Hele şu sarı kabanına bitiyorum yaa. Ama ben sarışın olduğumdan bana gitmez yani hediye etcek falan olsada almam...  :)



Kadın sadelik ve şıklıktan ödün vermiyor! Sanırım bizim ülkemizde gelip bu konuda bazılarına ders vermeli. Ama sırf meraktan bende alırım o dersi. :)  Valla kötü tek bir laf bile bulamıyorum giyim tarzına söyleyecek o kadar hayranım yağğnniii... 



Bunlarda Olivia'cığımın havaalanındaki halleri. Günlük tarzından hiç bir farkı yok giydiklerinin. Demekki her zaman giydiği şeyler hem şık hemde rahat ki onlarla yolculuk bile yapabiliyormuş...



Ta-taa-taammm bunlarda Olivia'cığımın Fashion Week stili.  Genelde her zaman olduğu gibi sade ve şık bu halleride. Bu kadının taktığı aksesuarlarınada ayrı bir hayranım. Kimsenin beğenmeyeceği derece sade giyinip kocaman gösterişli bir kolye takıyor bu sefer herkes onun gibi olmak istiyor. Anlayacağınız işinide giyinmesinide iyi biliyor...



Sıra geldi davetlere, galalara nasıl katıldığına bakmaya. Olivia Palermo bazen günlük hayattaki stiline birkaç şey ekleyip işte böyle gidiyormuş davetlere. Arasıra acaba diyorum bu kadar sade ve şık giyinmekten sıkılmıyor mudur. Ben açıkcası sıkılırdım kendimi hep aynı tarzda görmekten diye düşünüyorum...



İşte beybi seni böyle farklı şekillerde de görmeli gözlerimiz! Hep aynı monotonluğu yaşatma bize. Bazende davetlere, galalara bu kadar şık bir şekilde katılıyormuş. En sondaki Dior elbisesi neden bilmem ama çok hoşuma gitti...

**
Bu seferki yazıda Olivia Palermo'nun giyim tarzını benim gözümden görmenizi istedim. Bu kadını kesinlikle takibinize almalısınız! Eğer isterseniz kendi blogundanda onu takip edebilirsiniz bunu için tık tık.Umarım işinize yarar bilgiler verebilmişimdir.
Kendinize iyi bakın!

You May Also Like

2 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡