Stil İkoncanı: Beyonce

by - 10:50

Hepimiz Beyonce'u Destiny's Child adlı grubuyla tanıdık. Fakat her grubun mahkum olduğu bir sonuç var o da içlerinden sadece bir kişi çok öne çıkar ve grup dağılır. Onlarda da böyle oldu Beyonce fazlaca üne kavuştu ama grup neden dağıldı bilemiyorum. Solo olarak işine devam etti Beyonce başarıdan başarıya koştu. Jay-Z'le evlendi. Blue Ivy adında bir bebeği oldu derken stilinden hiç birşey kaybetmedi işte şimdi biraz Beyonce beybimizin stiline bakalım diyorum ne dersiniz?  :)




İlk olarak günlük haline bakalım istedim. Gördüğünüz gibi son derece trend ve tarz giyiniyor. Blue Ivy bile yanında olsa yinede rahat ama tarz giyiniyormuş. Bence bizim ülkemizdeki annelerin birazdan fazlaca bu ünlü bakımlı anneleri örnek almaları gerek...


Genelde skinny pantolonları tercih ettiğini farketmişsinizdir malum o ünlü kalçalarını belli etmesi lazım.  :)  Bizimde hayatımızda çok kullandığımız parçaları güzel bir şekilde kombinleyerek kendi tarzına uyduruyor baksanıza çok kolay değil mi yapması? Ama bu kombinler bizede ona yakıştığı gibi yakışır mı bilemedim... 


Birazda havaalanı stiline bakalım. Beyonce'un yolculuklarda rahat kıyafetleri tercih ettiği ortada ama aynı şeyi ayakkabıları için söyleyemeyeceğim. En azından benim için o topuklarla yolculuk yapmak kolay olmazdı diye düşünüyorum. En fazla uçak yolculuğumu Almanya'ya giderken 3 saat olarak yapmıştım ama onda bile canım daraldı bu ünlüler gibi sürekli havada olsam napardım bilemiyorum hele bide öyle topuklularla falan düşünemiyorum...  


Farkettiyseniz sürekli değişik tarzda ayakkabılar giyiyor Beyonce yolculuklarında bile ve hepsi topuklu! Düz taban giymeyi unuttu sanırım topuklu alışkanlığından. Üstünede skinny pantolon, tayt, kapri ve rahat bluz, tunikler giyiyormuş gördüğümüz gibi...


Birazda konserlerinde nasıl giyindiğine bakalım. Genelde şık ve mini parçalar kullanıyormuş konserlerinde. Bunun sebebi bence o meşhuurrrr Beyonce kalçalarını göstermek. Arada hafif kapalı giyindiğide oluyormuş şu beyaz kıyafeti gibi ama bence her haliyle güzel ve kendine yakışanı abartı durmayanı giyiyor...


En son Super Bowl Halftime Show'da sahneye çıkmıştı Beyonce ve 15 dk. süren konsere 1 yıldan beri hazırlanması o konserin muhteşemliğiyle bizleri kendine tekrar hayran bırakmıştı. Eğer o konseri tekrardan izlemek istiyorsanız buraya tıklayın. Ondan öncede Barack Obama'nın 2. yemin töreninde ulusal marşlarını seslendirmişti. Ayrıntılı okumak istersenizde buraya tıklayın. Her iki performansında da herkesi yine büyülemiş ve kendine hayran bırakmıştı. Bu kadın hem kulağa hem göze hitap ediyor sizcede öyle değil mi?


Kırmızı halıdaki hallerinede bakmadan olmaz ama şimdi. Beybimiz Beyonce birara balık formundaki elbiselere sarmış ama neyseki kurtulmuş. Hayır yakışmadığından değil çokta güzel oluyormuş ama herkesin aynı model elbiseleri giydiğini görmekten sizde sıkılmadınız mı? Mesela şu beyaz üzeri taşlarla süslü elbisesi benim çok hoşuma gitti ama göğüslere azcık sansür getirseymiş iyiymiş fırlıcaklar sanki...  :)


Şimdi bu iki kıyafet ne alaka diye düşünebilirsiniz hemen açıklıyorum. O tüylü transparanımsı havası olan kokoş elbisesiyle olan halini beğendiniz mi? Ben beğendim valla. Neyse Grammy Ödül Törenine katıldığı Siyah-beyaz tulumlu halini beğendiniz mi? Ben bayıldım! Şimdi size soruyorum bu kadın yeri geldiğinde süslü püslü yeri geldiğinde de sade ve şık olmayı nasıl başarıyor? Her tarz bir insana bu kadar mı yakışır. Yakışıyormuş valla Beyonce sayesinde öğreniyoruz...  :)


Tabi Beyonce'un bide hamileyken katıldığı davetlerdeki halini göstermek istedim size çünkü şimdiki yada geçmişteki o hoş ve güzel görüntüsünden hiç birşey kaybetmemiş o zamanda. Ne kadar şık olduğuna bakar mısınız? Hele turuncular ne kadarda yakışmış ona öyle...  :)


Eee hamilelik halini gösteripte annelik halini göstermemek olmazdı. Beyonce'cuğumuz annelik haline büründü mü yeri geliyor çok şık yeri geliyor çok salaş oluyor ama yinede o salaş hali bile bizdekilerin salaş haline on basar diye düşünüyorum. Beyonce ve Jay-Z kızlarının yüzünü hep bir medyadan saklama çabasındaydı biraralar ama sonra vazgeçtiler bu takıntılarından. Ve en son karede de Blue Ivy'nin yüzünü görüyorsunuz hık demiş Jay-Z'nin burnundan düşmüş bence...

**

Bu seferki stil ikoncanı bölümünde elimden geldiğince Beyonce'un size çeşitli stillerini göstermeye çalıştım. Umarım hoşunuza gitmiştir. Benden şimdilik bu kadar. 
Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalın...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡