Bitstript Uygulaması

by - 22:53


Facebook'ta bir kaç arkadaşım sayesinde farkettiğim bir uygulama olan Bitstript'i size tanıtmak istedim. Benim şimdilik 4 arkadaşım var profilimde ama kesinlikle bu uygulamayı herkes bilseydi daha fazla olurdu!




Benim profil fotoğrafım işte bu. Uygulamada ilk başta senin özelliklerine en yakın şekilde kendini oluşturuyorsun (Bana çok benzediği söylenemez bu avatarın ama en yakını buydu napalım). Ardından çeşitli konseptlerdeki fotoğrafları seçebiliyorsun. Bir sürüüü konsept var. Bende daha yepyeni yaptıklarımı size göstermek istedim...





***

Nasıl buldunuz benim yaptıklarımı? Çok eğlenceli bir uygulamaymış ve kesinlikle tavsiye ediyorum. Deneyin! Ayrıca Bitstript'in özel sitesinede buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡