2012'de Geride Kalanlar

by - 20:31

       2012 yılınıda geride bırakmış bulunmaktayız. Sizde hayvan gibi içtiniz mi??? Ben içtim.    Pişmanmıyım eehhh işte. Kafamın içinde filler tepişirken size bu yeni yıldaki ilk konuyu seçmeye ve yazmaya çalıştım… 

      2012 yılının başından sonuna kadar akılda kalan olaylarını seçmeye çalıştım sizler için... Kimisi iyi kimisi kötü olsada bu olaylar geçmiş yılda kaldı artık... Hadi bakalım başlayalııımmmm...





   2012'nin son günlerinde bizlere sürpriz yapan Gossip Girl'ün ünlü Serena'sı Blake Lively ve Ryan Reynolds'la evlendi. Justin Timberlake ve Jessica Biel'da bu yıl evlendiler. Anne Hathaway ve nişanlısı Adam Shulman'da bu yıl evlenenlerdendi. Tabiki birde ünlü Facebook'umuzun kurucusu  Mark Zukerberg'de 9 yıldır birlikte olduğu Priscilla Chan'la dünya evine girdi diyimde biraz değişiklik olsun hep evlendi dedim... :)



      Dedesinden dolayı Türk asıllı bir ermeni,tam bir moda faciası,kendi göğüslerinin hastası olup onları göstermeden duramayan biri olan Kim Kardashian ve uzun süredir birlikte olduğu Kanye West'ın de bi bebişleri olcakmış. Kanye, izlemeye gittikleri maç bittikten sonra almış eline mikrofonu ve ''Bebeğimin annesi için bir alkış alabilirmiyim'' demiş. Adam işini biliyor. Bir taşla iki kuş vurmuş. Hem Kim'in gönlünü hoş etmiş hemdeee gündeme oturmuş bu hamilelik olayıyla...




      Eveeettt 2012'nin çok bereketli bir yıl olduğu aşikar değil mi sizcede? Cem Yılmaz'da oyuncu Ahu Yağtu'yla evlendi sonrada çocukları Kemal bebiş doğdu. Teoman'sa 2013'te evlenmeyi planladığı Ayşe Kaya'yla ani bir karar değişikliği yaparak ''Neden beklememiz gerekiyorki hadi hemen evlenelim'' diyerek dünya evine girdi. Gerçekten öyle demiş haa ben uydurmadım... :)  Oooyyy kıyamam onlar daha evli değiller ama olsun çok yakışıyorlar. Şunların tatlılığına,sevimliliğine bakarmısınız çok minnoşlar yaa. Tabiki Kenan Doğulu ve Beren Saat'ten bahsediyorum. Yeeeğğğğrriiimmm ben siziiii. Onlarınkide bizleri şaşırtan bir beraberlik oldu... İnşallah bütün çiftlerin mutluluğu daim olur... Çekinmeyin amin diyin...   :)


      Beyonce ve Jay-Z'nin bebişleri Ivy Blue Carter'de bu yıl doğan bebeklerdendi. Beyonce'un rahat doğum yapması için hastanenin 4. katını kiralayan çift buraya 1.3 Milyon dolar vermiş. Ayrıca Jay-Z abimiz hastanedeki bütün çalışanların telefonlarını toplatmış basına fotoğraf falan dağıtılmasın diye. Daha sonrada kendileri bebişlerinin fotoğrafını yayınladılar...  :)


      Herşeyiyle hastası olduğum Rihanna ve çok gıcık olduğum Chris Brown yeniden birlikteler. O dayak skandallarını nasıl unuttu bu deli kız Rihanna hiç bilmiyorum. Ama Chris yaptığı hatayı anlamış olacakki Rihanna'yı bi güzel benzettiği o halinin bir dövmesini boynuna yaptırmış. Rihanna'da ilişkilerine laf söyleyen herkesin bir güzel ağzının payını veriyormuş küfürlü cümlelerle. Ona göre haa sakın karışayım, laf edeyim demeyin yoksaaa sizde küfrü yiyebilirsiniz benden söylemesi... 


      Iıımmmhhh şeeyyy size gece çok içtiğimi söylemiştim hatırlarsanız. :)    Justin Bieber (18) ve Selena Gomez (20)'de bir barışıp bir ayrılan çiftlerden biriymiş efeniimmm. Hani ''büyümüşte küçülmüş'' diye bi deyim vardır ya ben bu çift için onu değiştirerek ''küçükmüşte büyümüş'' yapmak istedim. İkiside tatlı olan gençler ama hareketleri,davranışları yaşlarından büyük duruyor, bence yaşıtları gibi davranmıyorlar... Neyse bu çiftede mutluluklar dileyerekten başka bir olaya geçmek istiyorum...  :)


     Artık konusuyla olsun yada sürekli tv'de görmekten sıkılınılan dizilerden bir iki örnek vermek istedim. Ne yalan söyliyeyim ilk başlarda deli gibi izlerdik kızlarla cuma akşamları toplanıp Adını Feriha Koydum dizisini ama bir süre sonra baymaya başladı ve izlemeyi bıraktım. Mesela Feriha nasıl öldü falan bilmiyorum. Hele şu Emir'in Yolu olduktan sonra bir kere bile bakmadım! Bitmesi gerekiyordu ve sağolsunlar bitirdiler... Arka Sokaklar dizisi yayınlanmaya başlayalı sanki 15-20 yıl oldu gibi geliyor bana sizde benimle aynı görüştemisiniz? Lale Devri dizisinide başlarda Emina Sandal oynarken izliyordum sonra biraz daha izledim ve sıkıldım ama cok cıvıklaştı artık konusu yahuu Çınar'dan çocuğu olmayan hatun kalmadı dizide resmen haksız mıyım? Temennimiz 2013 yılında da bizi baymaya devam etmemeleri...


       Alacakaranlık serisiyle adlarını duyuran Kristen Stewart ve Robert Pattison çiftinin güzel giden bir ilişkileri varken Kristen gel sen en son oynadığı filmin yönetmeniyle aldat Robert'ı bide üstüne paparazilere yakalanıp manşet olunca ayrıldı tabi Rob. Aaah aşık çocuk Rob çok kötü günler geçirmiş bu olay yüzünden. Ben olsaydım onun yerinde Ooo toparlanamazdım heralde ya bi düşündümde... Neyse bi barıştılar bi tekrar ayrıldılar diye haberleri takip edemez oldum ondan ayrılar mı barışıklar mı bilmiyorum ama en son barışmalarından sonra ayrıldılar diye duymuştum... Tom Cruise ve Kate Holmes'da bu yıl ayrılan çiftlerden. Amaannn iyi oldu Kate bence Tom'a fazlaydı bile bu haliyle... Demi Moore ve Ashton Kutcher çiftide uzun süren evliliklerini noktalamışlar...


         Pop müziğin taş kraliçesi Madonna 19 yıl aradan sonra ikinci kez Türkiye'ye geldi ve konser verdi... Tabii ben gidemedim. Bu kadın bir harika onun hakkında yorum falan yapamiceğiimmm...  Jennifer Lopez'de 2012'de Türkiye'de konser veren sanatçılar arasındaydı... Hatta İstanbul'da boğazdan satın almak için bir ev baktığı söylentileri bile yapılmıştı...  Red Hot Chili Peppers grubuda 40 bin hayranının izleme imkanına erişebildiği bir konser vermişti. Grubun gitaristi Josh Klinghoffer, sahneye Türk bayraklı bir tişörtle çıkmış. Red Hot Chili Peppers demişken ''Snow'' şarkılarını bi dinleyin noolaaaarrrrr? Bak ben şuan bile dinliyom haa... :)


    Tüm dünyayı yapıcağın bir şarkıyla nasıl kasıp kavurabileceğini kanıtlayan adam Güney Koreli Park Jae-Sang bilinen adıyla PSY 2012 yılına tam anlamıyla damgasını vurdu. Herkes onun gangnam style dansını yapmaya çalıştı. Mesela Hugh Jackman ve PSY, Wolverine pençelerini takıp bu dansı yapmışlardı. Hülya Avşar'ın hem Yetenek Sizsiniz programında hemde sokakta gazetecilere yaptığı bu gangnam style dansıda unutulmazlardandı... Bir ben öğrenemedim heralde bu dansı yeaaa...


       Acısıyla tatlısıyla,iyisiyle kötüsüyle bir yılı bitirmişiz. Bende sizlere aklıma gelen 2012'nin çeşitli olaylarından bir geçit hazırlamaya çalıştım... İnşallah hoşunuza gitmiştir... Neyse efeniimmm artık bana müsaade şu kafamdaki tepişen fillere bi çözüm bulmaya gidiyorum ben...

                                    Bir sonraki yazıda görüşmek üzere... Mutlu Yıllar...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡