Değişik Bir Keşif

by - 17:14

            Az önce Facebookta gezinirken farklı birşeye denk geldim ve çok hoşuma gitti. Eee hemen sizinle paylaşmak istedim. Belki önceden sizin haberiniz vardır bu olaydan ama benim yeni haberim oldu...  Neyse hemen anlatıyım bari lafı fazla uzatmadan...   :)



          Eğer giymekten sıkıldığınız,eskidiğini düşündüğünüz bir kazağınız falan varsa sakın atmayın işte size onu yeni baştan yaratmanız için bir çözüm yolu...



          İstediğiniz biçimde bir kalıp şekline ihtiyamızı var. Daha sonra onun içini istediğimiz renkteki bir keçeyle dolduruyoruz. İğneler yardımıyla keçeye şekil veriyoruz. İplik iplik ayrılmış gibi yapmışlar fotoğrafta gördüğünüz gibi. Daha sonra kalıptan son şeklini verdiğimiz keçeyi çıkartıyoruz. En son olarakta ütü yardımıyla kazağımıza bu kalıp haline getirdiğimiz keçeyi yapıştırıyoruz artık kazağımızın neresine yenilik getirmek istiyorsak...

Veee işte aşağıdaki fotoğraftada görüğünüz gibi değişik bir sonuç elde ediyoruz. Benim çok hoşuma gitti bu fikir ve denemeyi düşünüyorum...





                                           Kaynak:      ''Trendyol'' sayfası Facebooktaki.

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡