Değişik Bir Keşif #2

by - 15:33

          Ben yine gece gece Facebookta dolaşırken çok farklı bir keşif yaptım. Yine bu yaptığım keşiften haberi olanda olabilir olmayanda olabilir. Ama kesinlikle benim çoookkk hoşuma gitti  hemen sizinlede paylaşmak istedim ve yaz gelsin kesinlikle uygulayacağım birşey sade tşörtlerime!  Neyse lafı kısa kesiyimde hemen anlatmaya başlayayım...



Öncelikle bir kravata ihtiyacımız var. Onu bulduktan sonra (ben babamın kullanmadıklarından birinde denemeyi düşünüyorum) toplu iğne yardımıyla kalın uç kısmını ince tarafına doğru belli aralıklarla katlayıp teğelliyoruz. Daha sonra teğellediğimiz kısımları dikiyoruz ama üst tarafa dikildiği belli olmasın arkasından dikkatli dikin. En sonda iki ucu birbirine dikiyoruz tabi yine belli olmayacak şekilde ve istersek bir düğme,broş vs. ile yine süsleyebiliriz belli kısımlarını...


İşte fotoğraftada gördüğünüz gibi çok değişik bir sonuç elde ediyoruz. Şu sıralar moda olan yakalıklara farklı bir soluk getirmek isterseniz buyrun deneyin. Yazın düz basic tşörtlerimizle çok güzel bir uyum yakalıcağını düşünüyorum bu yaptığımızın...





Kaynak: Facebooktaki ''Pelinin Ayakkabıları'' sayfası

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡