Stil İkoncanı: Nina Dobrev

by - 16:04

            Kendisini Vampire Diaries (Vampir Günlükleri) dizisindeki Elena Gilbert rolüyle bizlere tanıtan ardından birkaç filmde de oynayan Bulgar asıllı Nina Dobrev'in stilini sizin için araştırıp bir inceleme yapmak istedim sevgili okurlarım... Nina'nın oyunculuğuyla hemen hemen eş değerde konuşulan bir diğer özelliğide giyim tarzı. Benim gibi sıkı bir VD takipçisiyseniz bunu zaten biliyorsunuzdur ama değilsenizde bu yazıdan sonra öğreniceksiniz...   Hadi başlayalııımmm... 






             Günlük hayatında tıpkı sevdiceği Ian Somerhalder gibi o da ''şapkasız çıkmam abi''cilerden.Bu şapka merakı Ian'a ayak uydurmak için mi yoksa kendi isteği mi bilemiyoruz tabii doğal olarak ama yakışıyor onu biliyoruz...




            Bazen bir elbiseyle bazense bi elbise bi blazerla kendini sokağa atmaktan hiiççç çekinmiyor.Hem çok rahat hemde çok şık görünebiliyor bu kız...




             Nina'yı deri ceketsiz düşünebiliyor musunuz? Ben düşünemiyorum. Çok sık kullanıyor günlük hayatında da dizide de. Çokta yakışıyor kendisine ne diyelim...





              Büyük çantalardan kullanmayı seviyor sanırım Nina'da bizim gibi.Eee ne de olsa o da bir kız sonuçta her aradığını elinin altında bulabilmek için bunlardan kullanıyordur. Büyük çanta demişken biz onları çanta olarak kabul etsekte erkekler için ''bavul'' onlar. Bir kere başıma geldi çantama bavul dedi bir erkek tabi bizde arkadaşlarımla gülme krizine girdik...  :)




            Havaalanı stilide baya dikkat çekici Nina'cığımın. Bu sezonun dikkat çeken trendlerinden biri olan kuşaklı kabanıyla ve kısa botlarıyla gayet şık görünüyor. Kotuyla,kadife ceketiyle ve babetleriylede sizcede sade ve şık görünmüyor mu???




             Beresiyle,çizmeleriyle kısacası giyim tarzıyla bizden biri değil mi o???  Kızda boy var giyiyor herşeyi keşke bende onun gibi böyle uzun eteklerden giyebilsem ama cııkkksss bende iyi durmuyor ondaki gibi...





             Davetlere galalara falan katılırken her zaman öyle iddaalı,şaşalı elbiseleri tercih edenlerden değil Nina. Yaşına göre giyinmesini bilenlerden kendisi benim gördüğüm kadarıyla...




             Her galaya yada davetede yaşına yakışır şeylerle katılıyor yine gördüğümüz gibi... Yeri geldiğinde cıvıl cıvıl,renk renk yeri geldiğindeyse siyahın asaletini tercih edenlerden Nina'cığım...




           En son oynadığı filmi The Perks Of Being a Wallflower'ın Los Angeles galasına şu kırmızı kolları dantelli elbiseyle katılmış. Monokrom (siyah beyaz) desenli elbisesiylede çok şirin olmamış mı? 




              Payetli elbiseleri o da seviyor sanırım. Baksanıza tercih ettiği elbiselere çokta yakışıyor ona payetli elbiselerde diğerleri gibi...




          Bu iki elbisenin içinde de Nina nefes kesici durmuyor mu sizcede? Ateş kırmızısı balık model elbise vücuduna tamda oturmuş haliyle bir harika durmuş dostum.   Mor renkli omuzları açık,derin yırtmaçlı uzun elbisenin tasarımcısı Elie Saab'ı her zamanki gibi tebrik ediyorum. Ve kendisinden bir tanecik hediye istiyorum yaa valla bir tane yeter fazlasında gözüm yok o canıımmm güzel elbiselerinin...  :) 



         Stil ikoncanları bölümünün bir diğerinde sevgilisi ve dizi arkadaşı Ian Somerhalder'ın tarzını sizin için araştırmıştım bildiğiniz gibi. Bugün bir baktım bloğuma ve ''Nina kesin kıskanır o yüzden onun tarzınıda araştırıp size sunayım'' dedim. Umarım başarılı olmuşumdur...


                               ŞİMDİLİK BAŞKA BİR YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZEREEE...

                                                 KENDİNİZE CİCİ BAKIN...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡