Loafer Çılgınlığına Devam

by - 11:52

            Geçen yaz aylarından beri modası devam eden bir üründen bahsediceğim size. Loafer ayakkabıları son derece trend olmaya devam ediyor. Hemde artık babetlerin yerini bunlar alacak gibi duruyor...

            Sizi bilemem ama ben artık babet giymekten sıkıldım. Zaten yazın H&M'de bu ayakkabıların zımbalısını ve leopar desenlisini gördüğümde çıldırmıştım, hemen almak için atladım tabi ama ayaklarımın fazla küçük olması nedeniyle 36 numarası bile büyük geldiğinden alamamıştım... :(  Havalar biraz daha ısınsında şansımı başka markalarda denemeye devam edeceğim... Neyse beni geçelimde loafer bebeklerine geri dönelim. Ünlü markaların,tasarımcıların bile üzerine yoğunlaştıkları bu loafer ayakkabıları bilenler varsa onlara bir kez daha anlatmak,bilmeyenler varsada onlarada tanıtmak istedim bu yazıyla...   :)  





                                                 J.CREW'in loafer modelleri







                          Christian Louboutin ve Ralph Lauren'ın Loafer modelleri



Bunlarda faklı modeller


                                        Steve Madden'ın tasarladığı Loafer modelleri



                                                  TOPSHOP'un Loafer modelleri



                     Çok farklı modelerle, çok farklı desenleriyle karşımıza çıkan bu ayakkabılara sizde babetlerinizin yerine bağlanıcaksınız eminim...



                                       Bunlarda farklı alternatif modellerinden...




           Birazda ünlülerin arasından bu ayakkabıları kullananlara bakalım...  Moda ikonları Kate Moss ve Olivia Palermo'da loafer ayakkabıları tercih eden ünlülerdenmiş...




              Tatlı zibidimiz Rihanna bile tarzına nasılda uydurmuş loaferlarını bakın örnek alın derim...  Miley Cyrus'da loafer ayakkabılardan kullananların arasındaymış...




              Benden söylemesi valla bu loafer ayakkabılar zaten yabancı ülkelerde herkesin her daim kullandığı modellerden ama işte artık bizimde modayı geriden takip eden bir ülke olmamız için takibe alın bu uyarıları derim... 



                                                 HERKESE İYİ GÜNLEERRR...     :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡