İndirim Tavsiyeleri

by - 17:03

            Dün babacığımla düştük yollara ve Antalya'daki Terra City alışveriş merkezine gittik. Ben Pull&Bear'da bir kazak beğenmiştim internetten satışınıda bulamadım napalım te Manavgat'tan bir kazak uğruna Antalya'ya gittik. Gittik ama meğerse kazak ordaki mağazada bitmiş. Bizde babamla altüst ettik bütün mağazaları ama yine en iyi yatırımı yaz için yaptım ve bir kaç tşört aldım. Buarada nerdeyse bütün pahalı yada normal markalarda deli gibi indirim var!!!  Sizde benim gibi çıldırabilirdiniz. Bilen bilir benim nasıl çanta manyağı olduğumu dünkü o Mango'da %50 indirimdeki çanta reyonundan kendimi nasıl dışarı attım hatırlamıyorum... Neyse lafı fazla uzatmıyımda size yeni cicilerimi gösteriyimde sizde gidin alın beğenirseniz...  :)





           İlk olarak göstericeğim ürün budur. Comic Con tarzı kazak almaya gittim ama onun yerine bu tşörtü alabildim. Pull&Bear'dan sizde 25,95'e bu tşörtten alabilirsiniz...





            Yine Pull&Bear'da normalde fiyatı 19,95 olan ama indirimdeyse 12,95'e düşmüş.  




                             Pull&Bear'dan indirimle 12,95'e aldığım bir başka tşörtüm.




          NewYork baskılı tşörtüm yine Pull&Bear'dan 12,95'e alındı. Diğer siyah üstü baskılı olanıysa Stradivarius'dan 25,95'ten 17,95'e düşmüşken aldım.





                Buda anneciğimin bana hediyesi o da dün geldi. Markası Bluebelle olan bu bebe yaka payetli bluzun fiyatıysa 64,90 haberiniz olsun...


            Annem bana hep aynı tarz tşörtler alıyorum diye kızsada napayım ben rahat olan şeyleri seviyorum. Şimdilik size tavsiye edebileceğim ürünler bu kadar. Sizinde tavsiyeleriniz varsa yorum yaparak bize söyleyin. Yorumlarınızı bekliyorum hadi bakalım Demet Akalın diyerek yazıma son verip, sizlere veda ediyorum...  :)


                                  BİR BAŞKA YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZEREEE...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡