Modası Geldi: Bol Kazaklar

by - 12:50

                 Kış mevsiminin gelmesiyle artık kalın şeyler giymeye başladık. Şu sıralar haberlerde,gazetelerde de bangır bangır bağırıyorlar,uyarı yapıyorlar kar kış kıyamet geliyor diye. Eee bende düşündüm taşındım bu soğukta hem modadan ödün vermeyip hemde kendimizi üşütmeden nasıl giyinebileceğimizi size anlatmak istedim...

                Bu sene kışın bol bol kullanabileceğimiz parçalardan biri olan bol kazakları inceleyip,nasıl kullanabileceğiniz hakkında bilgi vermek istedim...




            Bu tür bol kazaklarımızı taytlarla yada dar paça pantolonlarımızla kombin yapark kullanabiliriz. Taytlar bu sene çok moda oldu.Sokakta yakışanı yakışmayanı 7'den 70'e herkesin ayağında görebiliyoruz. İlk fotoğrafta da görüldüğü gibi bol kazaklar deri taytlarla bence çok hoş görünüyor. Diğer fotoğraftaki kombinse çok masum görünmüyor mu sizede? Yakalar bol kazağın üstünde görünecek, altına siyah dar paça bir pantolon giyilir, askeri tarz bot,ufak çanta,bide karizma bir gözlük taktınız mı alın sizde bu kızcağız gibi göründünüz...



             Yadaaa mini şortumuzun üstüne giyebiliriz ve altınada uzun çizmelerimizi giyerek kullanabiliriz kazaklarımızı...



             Bu bol kazaklarımızı tabii mini eteklerimizlede kullanabiliyoruz. Hiç çekinmeden mini eteğimizin üstüne giyebiliriz altınada topuklu bir botla veya askeri tarz botlarla kombinleyebiliriz...



            Birde şöylede bir alternatifimiz var ''yok cınım benim bacaklarım karda kışta bile üşümez,açarım ben onları'' diyenler varsa onlarda muz çoraplarla (külotlu çorap demiyim istediydim) farklı kombinler yapabilirler...


         
              ''Aayyy çok beğendim ben bu kazakları ama kesin pahalıdır alamam'' diye içinizden geçirdiysenizde size bir ipucu veriyim.Tabiki çok uçuk rakamlarda satılmıyor değil bu canıımmm güzel kazaklar ama biz öğrenciler gibi bütçesi fazla olmayanlarıda düşünen bazı markalar var. KOTON ve BATİK gibi markaların koleksiyonlarında bu parçalardan bulabilirsiniz...




              ''Ünlülerde yok mu bu kazakları kullananlar acaba?'' diye düşündüyseniz söyliyim hemen Hillary Duff  ve Kristen Stewart'da günlük hayatlarında bu tür bol kazakları kullanan ünlülerden bir kaçıymış...




              Sonuç olarak istersek taytlarla, muz çoraplarla, mini etekle, dar paça pantolonlarla, mini şortlarlada bol kazaklarımızı kullanabiliriz. Şu sıralar üzerimize bu soğuk havalarda mont mu, ceket mi, panço mu, kaban mı, gocuk mu ne giyebiliceğimizi tam kestiremediğimiz bugünlerde bizi kurtarıcak olağanüstü parçalardan biri diye düşünüyorum bol kazakları... Yukarıda da belirttiğim gibi hemen hemen her markanın Sonbahar/Kış koleksiyonlarında yer almış bu kazaklar ve pahalı markaların bile şu günlerde %50 - %70 indirimlere girdiğini göz önünde bulundurursak hemen koşun mağazalara kapın bir kaç tane...   :)


                                                   SONRA GÖRÜŞÜRÜÜÜZZZZZZ...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡