Kırmızı Halı: Golden Globes 2013

14:11

            Günlerce beklediğim ama malesef canlı olarak izleyemediğim Golden Globes ödül töreni 13 Ocak 2013'te Beverly Hilton Hotel'de gerçekleşti. İyikide sabahın körüne kadar oturupta izlememişim haa. Günlerdir gözlerimiz bayram etsin bir kırmızı halı görelimde diye düşünüp bekledikte noldu tam bir fiyasko oldu! Iııyy az sonra tek tek yüreğim el verdiğince anlatmaya çalışcağım o kıyafetleri ''kırmızı halıya nasıl katılınmayacağını görün'' demek istiyorum. Aralarında iyilerde yok değil tamam onlara haksızlık olmasın. Bende anca size bunu anlatabilme imkanı buldum. Neyse lafı fazla uzatmıyayımda sizde görün neden bu kadar karamsar olduğumu... Haydi bakalım başlayalım...






              İlk önce diğerlerine nazaran güzel olanlardan bahsedelim sonra göz zevkimizi bozcaz nasıl olsa. Güzel oyuncu Jessica Alba'cığım Oscar De La Renta imzalı bu somon rengi elbisesiyle katılmış törene. Hayır elbise güzelde vücuduna harcadıkları kumaştan fazlasını kuyruğuna harcamışlar sanki...  Cansız manken gibi duran Nicole Kidman'ın elbisesiyse Alexander McQueen imzalıymış. Allah için elbise şık ama botokslarından dolayı suratına mimik veremeyen Nicole ablamıza pek yakışmamış gibi...




           Hayden Panettiere'yi en çok Hereos dizisinden hatırlıyoruz.O tombul kız gitmiş yerine zayıf bir kız gelmiş üstündeki elbisesi Roberto Cavalli imzalıymış...  Taze anne, güzel oyuncu Megan Fox ise geceye Dolce Gabbana imzalı elbisesiyle katılmış.Doğum kilolarının hepsini verememiş olsada bu haliyle bile güzel bu kadın...




            Amanda Seyfried'in elbisesiyse Givenchy imzalıymış.Ben hiiççç beğenmedim bu saçma sapan modeli bile gözükmeyen beyaz elbiseyi...  Halle Berry ''gelmiş 50 küsür yaşına başlamış Angelina Jolie pozları vermeye çalışmaya'' demezler mi adama? Üstündeki alacalı bulacalı elbisenin tasarımı Atalier Versace olmasına rağmen olmamışsın...




               Yeni annelerden olan,güzel sesli Adele geceye Burberry elbisesiyle katıldı ve Skyfall'la ödülü kaptı... Hadi onu anladıkta şu her davete katılmazsa öleceğini zanneden Taylor Swift ne alaka bilen var mı? Kızım senin evinde ütü mütü yok mu? Hayır madem poz vercen kırmızı halıda o zaman oturmada kırış kırış etme elbiseni bizede göz ziyanlığı yaşatma! Donna Karan imzalı elbiseye yazık olmuş gerçekten bak...




             Lea Michele geceye hastası olduğum tasarımcı Elie Saab imzalı bir elbiseyle katılmış. Elbiseye diyebileceğim tek laf var o da ''nolur bir tanede bana yap'' olur ancak...  Kristen Bell, Jenny Packham imzalı elbiseyle katılmışda kötü etmiş.Elbise sanki kafasıyla göğüsünün o arasını yok etmiş gibi durmuş ve renk seçimide berbet bence...




        Bu yıla damgasını vuran,almadığı ödül kalmayan Jennifer Lawrence geceye Dior imzalı elbiseyle katılmış.Nolur biri çıkıp şu kıza pahalı markalar giyince ona güzel olmadığını elbiselerin modellerininde önemli olduğunu söylesin,anlatsın lütfen artık birileri birşey yapsın...   Valla size gıcık değilim bu eziyeti yaşatıyorum diye öyle düşünmeyin sakın. Napalım Jennifer Lopez'ide Allah Jennifer Lopez ve kıçı olarak yaratmış onu öyle kabul ediyoruz artık. Üstündeki gibi transparan zannedilen ama aslında olmayan ten rengi kumaşın üstüne taşların dikilmesiyle elde ettikleri elbise gibi binlercesi var onda ama bunun tasarımı Zuhair Murad'a aitmiş.Hayır tasarımcıya yazık oldu tanıtımını yapayım derken...




             Marion Cotillard'ın üstündeki elbiseyse Christian Dior imzalıymış. Biri bu kıza kırmızı halıda nasıl poz verilir,nasıl gülümsenir,nasıl giyinilir bunları öğretebilir mi hayrına???   Hap kadar kadın Eva Longoria geceye Emilio Pucci imzalı elbisesiyle katılmış. Madem bacak dekolteli bu elbiseyi tasarladın o zaman nasıl poz vericeğinide öğretseydin ya bu kadına sen tasarımcı. Kadın o minnacık boyuyla bacağını göstereyim diye şekilden şekle girdi...




            Zooey Deschenal tasarımcısı Oscar De La Renta'ya sanki ''bana şöyle kabarık birşey ver yeter'' demiş. Elbisede hiç birşey yok.Çıplak gelsen daha az dikkat çekerdin bu çirkin elbisedense... Lucy Lui'nin bu çiçek tarlasını andıran elbisesiyse Carolina Herrera imzalıymış.Keşke pijamalarınla falan gelseymişsin daha iyi olurmuş...




             Çekinmeyin ve bir ıslık öttürün hadi. Kate Hudson'ın üstündeki elbise Alexander McQueen imzalymış.O boynundaki,belindeki işlemen olayın bee bayılıyorum bu kadına...  Taze bekar Heidi Klum'un üstündeki elbiseyse Alexandre Vauthier imzalıymış. Bu sadelik,bu şıklık aman yarabbim sana geliyorum... 




          Onlar hadlerini bilip ödül töreninden sonraki After Party'ye katılanlardan. Emma Roberts'ın elbisesi Maria Lucia Hohan imzalıymış. Ben sevmedim elbiseyi söyleyeceklerim bu kadar kısa ve öz...  Selena Gomez'in elbisesiyse Atalier Versace imzalıymış.Bu dore mini elbiseyi sevdim, amaannn seni mı kırcam Selena'cığım tamam hadi bir geceliğine giyerim ver ver...  :)




            Sizinde kendiminde göz zevkini yukardaki çirkinliklerle bozduğumdan kendimi affettirmeye çalışıyorum napayım. Miranda Kerr'in üstündeki kırmızı, uzun bacak yırtmaçlı elbise Zuhair Murad imzalıymış.Adam J.Lo'yla yaptığı hatasını after partyde Miranda'yla telafi etmiş...  Hiişşştttt şirin kız Nina nağğberr? Nina Dobrev'in üstündeki güller açmış elbisenin tasarımı yine Oscar De La Renta'ya aitmiş...




              Ben Affleck, Hugh Jackman ve Christoph Waltz gibi yakışıklılarda hem ödül alıp hemde giyim kuşamıyla bize örnek teşkil ettiler. Bize dediğim erkeklere yani kızlara değil haa...


             Evet, geldik bir kırmızı halı yazısının daha sonuna yayında ve yapımda emeğim geçtiğinden şimdi dinlenmem lazım yoruldum bu yazıyı size sunabilmek için. Umarım beğenmişsinizdir... Yazımı okuyan herkese çok teşekkür ederim...


                                            KENDİNİZE CİCİ BAKIN...   :)

You Might Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡

Bu Blogda Ara

Yazarkafe

Bumerang - Yazarkafe

BenMODA