Tebrikler,pişti oldunuz!

by - 23:09

          Yine farklı bir konuyla sizinle iletişime geçmek istedim. Şimdi anlatmaya çalışacağım olay şudur konu başlığında da belirttiğim gibi pişti olmak. Hadi biz normal insanlar olarak bu duruma çok maruz kalıyoruz. Biz Balıkesir'de okuyanlar özellikle...  :(  

          Tamam belki çokta abartıyoruz bu durumu ama sonuçta bizim alışveriş yaptığımız yerler bize özel elbiseler tasarlamıyorlar ki o yüzden bizim fazla takılmamamız gerekiyor bu detaylara... Fakat ünlüler dünyası öyle mi anacım.. Onlar hem özel diktiriyorlar hem tonla para saçıyorlar sırf bir elbiseyi bir kere giyebilmek için sonrada pişti oluyorlar... Gelde bu işe sinir olma! Hani resmen ''paranla rezil oluyorsun'' bence... Neyse şimdi bir kaç örnek göstericem size. Ve siz kendiniz karar verin o elbiselerin kimin üstünde daha iyi durduğuna... Hadiiiii bakalııımmmm...   :)





         Bu eteği dantellerden oluşan üstüyse taşlarla hareketlendirilmiş mini elbise Dolce&Gabbana imzalıymış. İlk kez Alessandra Ambrosio'nun üstünde görülmüş ki taş gibi hatun ne giyse yakışır ona o ayrı bir konu ama bence en iyi o taşımış bu elbiseyi... Daha sonra Diane Kruger'in üstünde aynı elbiseyi faklı bir yerde gördük. O da fena olmamış. En son olarakta Serena Gomez'in üstünde görmüş bulunduk bu mükemmel olan elbiseyi... Ben tercihimi söyledim sizde seçin bakalım, hangisinde daha iyi duruyor sizce???




         Bu pembe Herve Leger imzalı elbiseyle hem pop müziğin bi zamanlar bir numaralı yıldızı olan Britney Spears ablamızı hemde Reality Show yıldızı Kim Kardashian'ı görmüş bulunuyoruz... Elbise on numara tamamda ne yalan söyliyim o iri göğüsleriyle Kim Kardashian'da sanki daha iyi durmuş gibi... Elbise kıvrım gerektiriyor bir kere malesef o da Britney'i de yok. Onu her ne kadar sevemesemde Kim'in iri vücut hatları işe yaramış...




      Bu siyah ve krem renklerinin uyumunun ne kadar güzel olabileceğini kanıtlayan elbisede Alexander Wang imzasını taşıyan bir parça. Paris Hilton ve Rihanna'yı pişti yaptıran bu elbiseyi bana verseler bende kiminle isterseler onunla pişti olabilirim yaağğnniii burdan yetkililere duyurulur... :) İkiside elbiseyi siyah ayakkabılarla tamamlamışlar ki bencede haklılar. Parisciğim sadece boynuna bi kolye takmakla yetinmiş çantaymış falan uğraşmamış haklı yani adı zaten dünyanın parası eder bide yanında öyle şeyler mi taşıcak. Rihanna'ysa gri bir çanta ve blazer ceketle tamamlamış.Hadi blazer tamamda o çanta ne ayak yavrum evladım güzel Rihannacığııımmm???  O çantayı yok sayın ve öyle karar verin sizde tamam mı. Ben karar veremedim... 



      Ünlü şarkıcı Kylie Minogue bu Pucci elbisesiyle kameralara poz verdikten bir hafta sonrada bizim ülkemizde sadece ''Kiss Kiss'' adlı şarkısı sayesinde tanıdığımız Holly Valance aynı elbiseyle kırmızı halıda poz vermiş. Iıımmhhh sanırsam bu Avusturalyalıların zevkleri aynı... Elbisenin üstü deliklerle kaplı o yüzden içlerinde astar gibi başka birşey daha var haklı olarak. Ama benceee tabiki yaşına başına rağmen her haliyle taş olan Kylie'de çok daha hoş duruyor elbise...  :)



       Hollywood'un ünlü güzel oyuncularından Gwyneth Paltrow bu pembiş, bütün hareketinse eteklerinden kaynaklandığı sade elbiseyi İsviçre'deki bir etkinlikte giymiş. Ardından F-1'in patronu Bernie Ecclestone'un kızı olan Tamara Ecclestone'da bu elbiseyi at yarışlarını izlerken giymeyi tercih etmiş. Üstünede pembiş şapka takmış İngilizlerin tarzına benzeyen, birde beyaz kısa saplı çantayla tamamlamış kombinini... Ne diyim anacıımmm Gwyneth çok sade kalmışsın bu kızın yanında. Ben Tamara'yı seçtim gitti... :)



        Umutsuz en seksi ev kadını olan Eva Longoria ve tabiki yine Kim Kardashian'ı balık model uzun eteği tül, aslında straplez olan ama taş işlemelerle askı yaparak hareket kazandırılan bir elbiseyle kırmızı halıda görüyoruz... Yaa bu Kim her zaman göze çarpan hatlarını sergilemekten hoşlanan biri tamam biliyoruzda bu hatlar sayesinde ne giyse yakışıyor kadına malesef. Ama Eva'nında hakkını yememek lazım ondada güzel durmuş elbise... Şeeyyy ıııı ben ikisini birden + elbiseyi seçtim...  :)



     Heheeeyy sırada tam anlamıyla pişti olan iki kişi var. Pink ve Shakira müzik ödülleri törenine bu mini straplez elbiseyle gitmişler birbirlerinden habersiz. Röportaj verirken karşılaşmışlar ve bir bakmışlarki ikisinde de aynı elbise hemen birbirlerine sarılıp kahkaha atarken bu pozu vermişler... :)  Ahaaa bu ikili tam bizden. Bizde de öyle olmuyormu. Sen kalk saatlerce bi yere giderken ne giyiniyim,hangi ayakkabıyı giyiyim,hangi çantayı takıyım diye düşün,planla,giy sonra bi bak karşında bir ikizin var. Başından aşağı kaynar suların döküldüğünü tam anlamıyla hissettiğin o an işte bu ikili gibi kahkaha atabilirmisin bilemiyorum... Şahsen ben atabiliciğiiimii pek sanmıyorum... :)



          Allahtan bu seferki ikilide aynı yerde pişti olmamış. Kristen Stewart ve Christina Aguilera son derece şık bu tek omuzlu,iç kısmı krem rengi üstüyse siyah tül kaplı elbiseyi tercih etmişler. Ayakkabı seçimiyse yine ortak renk siyah. Ben olsam bende tercih ederim yaağğğ elbiseyi çoook beğendim. Üstümde Christina'da durduğu gibi durcağına eminim. :) Burdan anlıcağınız üzreee ben Christina'yı seçtim. Kristen tahta gibi baksanıza kız baston yutmuş gibi zorla poz vermiş.Ortada ne göğüs ne popo çıkıntısı var. Iııhhh sevmedim ben bu elbiseyi onun üstünde...



       İki muhteşem insan biri oyuncu diğeri şarkıcı. İkiside birbirinden ayrı dallarda hayatlarına devam ederken yolları bu elbiseyle kesişmiş. Deli gibi hastası olduğum ama geçen ay biten Gossip Girl dizisinden tanıdığımız Blake Lively ve Alicia Keys'den bahsediyorum. Elbisenin omuzlarında bi zamanlar tekrardan moda olan vatkalardan var. Siyah parlak kumaştan oluşan derin göğüs dekolteli mini bir elbise bu. İkiside elbiseyi siyah ayakkabılarla tamamlamış. Blakeciğimin taktığı o yeşil küpelerde ayrı bir hoş olmuş renk katmış görüntüsüne. Alicia gri küpeler takmış ama onun üzerinde elbise ne biliyim sanki emanetmiş gibi durmuş.Bi oturmamışlık bi göze batma var sorun nerde bulamadım ama beğenmedim bu görüntüsünü. Yada Blake gibi bi taşın yanında olduğundan mı bilemiyorum. Neyse canlarım ben Blake diyorum nokta !   :)


     Gördüğünüz üzre sizlere moralinizi bozmamanızı bu tür pişti olmanın bir tek bizlerin başına gelmediğini kanıtlamaya çalıştım. Üstelik biz onlar kadar pahalıda giyinmiyoruz bide kamera önünde poz verip bütün dünyaya reklamda olmuyoruz...    :)


             SONRA GÖRÜŞMEK ÜZEREEEE....  KENDİNİZE İYİ BAKIN...   :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡