Yılbaşı Alternatif Kombinleri

by - 20:22

          2012 yılınında son gününe gelmiş bulunmaktayız. Acısıyla tatlısıyla bir yılı daha bu gece geride bırakıyoruz. Bayramlardı,tatillerdi,derslerdi derken valla bir yıl daha geçti üstüne üstlük bide yaşlanıyoruz çünkü büyüyoruz. Hadi büyümek kötü değilde yaşlanmak pek hoş olmayan bir konu yaa... Neyse belki biraz geç olacak ama (idare edin işte yaa daha yeniyim bu blog yazma olayında) sizlere yeni yıla girerken giyebileceğiniz H&M ve KOTON'dan bir kaç alternatif kombin sunmak istedim...




       Tuba Ünsal bu yıl KOTON markası için elbiseler tasarladı. Eteği önden arkaya doğru uzayan, askıları ve beden kısmındaki şeritleri deri olan bu güzel zarif elbisede onlardan biri. Çanta ve ayakkabılarsa H&M markadır. Çantanın altın sarısı kulbunu isterseniz kullanabilirsiniz yok ben istemiyorum diyorsanızda elinizde portföy şeklinde taşıyabilirsiniz.



     Bu kombinin parçalarıysa tamamen H&M'in Divided Grey koleksiyonundandır. Elbisenin üstü tülle kaplı etek kısmındanda belli olduğu gibi. Havalar biraz soğuk olduğu için kombine birde deri ceket eklemeyi tercih ettim. Ayakkabıyla çantanın rengiyse çok hoşuma gittiği ve bu kombine uyabiliciğini düşündüğüm için pembe...  :)



     Bu parlament mavisi eteği önden arkaya doğru uzayan bedeniyse saten tarzı bir kumaştan oluşan elbidede yine Tuba Ünsal'ın KOTON için tasarladığı parçalardan biri. Çantayla ayakkabı yine H&M'in Divided Grey koleksiyonundan. Bu topuğu çok yüksek olmayan kullanımı oldukça rahat olan ayakkabıdan ben kullanıyorum. Sizlerede tavsiye ederim. En az 7-8 farklı renge ve 2-3 farklı desene sahip bir model bu ayakkabı...



     Biraz daha farklı bir tarz arayanlaraysa H&M'in modellerini kullanarak oluşturduğum bu kombini önerebilirim. Elbise leopar desenli rahat kullanımı olan askılı üst kısmı bedene oturan bir parça. Deri ceket yine çok rahat olan bomba bir parça. Bu ceketide kullanıyorum ve her tarza ayak uydurabilen herkesin dolabında mutlaka bulundurması gereken bir hayat kurtarıcı diyebiliriz. Çanta zımbalı ve yandan askısı olan bir model. Ayakkabı kararınıysa size bıraktım bu iki seçeneği sunarak. İsterseniz çantayla takım olabilen bu zımbalı babetleri istersenizde biraz kovboy çizmelerine benzeyen bu yarım çizmeleri tercih edebilirsiniz...


    Benim sizlere tavsiye edebilmek için araştırıp birleştirdiğim kombinlerim şimdilik bu kadar. Ama eminimki sizler yeni yılı karşılarken her ne giymeye karar verdiyseniz üstünüze yakışan,içinde kendinizi iyi hissettiğiniz modellerdir. Başkalarının ne düşündüğünü takıpta sizin üstünüzde görmek istediğiniz elbiseleri giymemezlik yapmayın tamam mı? Sonra pişman olabilirsiniz ve hayatınıza bir keşke daha eklersiniz benden size söylemesi. 

   Bu gece dışarda eğlenicek olanlar kendinize hakim olun haa! İçipte kafayı gözü dağıtmayın, kendinize ve çevrenize zarar vermemeye dikkat edin. Yeni yılı benim gibi evde TV karşısında karşılıcak olanlaraysa bir önceki yazıda verdiğim tavsiyeyi göz ardı etmeyin haa derim ben. Umarım 2013 herkes için iyi bir yıl olur ve güzel geçer... 


        Yeni yılda sizlere bol bol aşk meşk,para,huzur,sağlık,başarı diliyorum...


        Haa bide o iğrenç espiriyi yapmıcam hani şu ''seneye görüşürüüüzzz'' varya cııkkksss yapmıcam... :)     Onun yerine en kısa sürede görüşmek üzere diyerek sizlere şimdilik veda ediyorum... 

                                                   Kendinize cici bakın...   :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡