Yükselen Trendlerden: Celine Trapeze Bag

by - 01:30

Merhaba güzeller!

Bugün size bir çantadan bahsetmeye karar verdim. Bildiğiniz gibi arasıra bu şekilde 'it bag' olarak adlandırılan ikonik parçalara yer vermeye çalışıyorum. Celine çanta konusunda en ünlü markalardan biri haline geldi. Daha önce bir diğer ünlü çanta modeli hakkında  Modası Geldi:Celine Luggage Bag  yazısını yazmıştım hatırlarsanız. Şimdiyse konumuz Trapeze çantaları! Hazırsanız başlayalım diyorum...



 Celine Trapeze çantalar aslında yeni tasarlanan bir model değil. 2011 yılında Phoebe Philo tarafından tasarlanmış. Çantanın en dikkat çekici özelliği tabiki geometrik şekilli olması. Çantanın tartışmasız en akılda kalıcı özelliği ise dışa doğru çıkan kanatları, tabi siz isterseniz onları içeri katlayabiliyorsunuz.

Medium ve Large boyutların satışı şuan için mevcutmuş. Farklı renk, desen, doku vs. gibi özelliklerinide seçebiliyorsunuz. Gelelim fiyat konusuna değil mi? Şuan için Celine'in internet sitesinde ortalama 1900-3000 Euro arasında fiyatı değişiyor. Tabi bu boyut, renk ve doku vs. özelliklerine göre artışda gösterebilir azalışta. Çantayı Celine'in sitesinde incelemek isterseniz tıklayın...



Olivia Palermo - Nicky Hilton - Irina Shayk - Alessandra Ambrosio - Dakota Fanning 


Görseller Google'dan Alıntıdır.

***


En beğendiğim modellerden olma yolunda ilerleyen bu çantadan sizide haberdar etmek istedim. Umarım verdiğim bilgiler sizin için yeterli olmuştur. Hemen hemen her kombinle çok rahat kullanılan ve çok şık duran bu çantanın benzerlerini tabiki yapmışlar. Ebay'de en pahalısından en ucuzuna kadar bir sürü fiyat seçenekleri mevcutmuş. Bakmak isterseniz tıklayın.
Benim Trapeze çantalar hakkında bu kadar konuştuğum yeter, şimdi sıra sizde. Siz nasıl buldunuz Celine Trapeze çantaları? Sizde beğendiniz mi yada beğeniyor muydunuz? Mutlaka sizin fikirlerinizide öğrenmek isterim...






You May Also Like

10 Yorum

  1. En güzeli ilk fotodaki bordo - grili olanmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bordolu olanda Irina Shayk'ın taktığı siyah beyazlı olanda hoşuma gitti ama alacak olsam tamamen siyah çanta takıntımdan dolayı heralde sırf siyahı seçerdim hihi :)

      Sil
  2. Bu tarz çantaları bende çok seviyorum. Ilk fotoğrafa bayıldım. Güzel bir post olmuş. :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay senin aksesuarlarının sıkı takipçilerindenim zaten tatlım. Bu tarz çantalar benimde hoşuma gidiyor. :)
      Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  3. çok kullanışlı şık ve rahat ben de bayılıyorum bu modele :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/2014/10/gezi-mallorca-adasi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok kullanışlı ve rahat bir model gibi görünüyor.
      Yazınıda okudum, çok güzel olmuş. :)

      Sil
  4. canim blog adresim degisti www.ahukader.de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay inanmıyorum Ahu!
      Bende az önce izlediklerimden senin blogu bulmaya çalışıyordum canım yaa bu kadar mı denk gelir :))

      Sil
  5. Bende bordolu alana bayildimm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin oy birliğiyle bordoyu seçmesi acaba sonbaharın etkisinden midir hihi :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡