Modası Geldi: Grid Prints

by - 01:30

Merhaba kızlaarrr!

Yepyeni bir trendden size bahsetmek istiyorum. Bu seferki konumuz Grid Prints! Yani hani şu ızgara, parmaklık gibi olan kareli desenlere Grid deniyor ve şu sıralar çok revaçta. Şu günlerde düzenlenen moda haftalarında bloggerlarda yada ünlülerde sıkça gördüğümüz bu desenle tanışalım istedim. O yüzden bende bu konu hakkında biraz konuşalım istedim...



Sokak stillerinde ve blogger dünyasında son derece yıldızı yükselen şimdilerde ufak çaplı bir trend olmasına rağmen daha çok popüler olacağa benziyor.
Kombinlenme şekline gelecek olursak; Print on print yani farklı desenlerle kullanılabilir, Desen pantolon, etekte vs. olursa düz bir tişörtle, Desen üst kısımda olursa yine düz renkli (mesela siyah, beyaz gibi renklerle) etek, pantolon vs. kombinlenebilir. Tamamı grid desenli elbiseler falanda çok hoş durmuyor mu???



Olivia Palermo - Heidi Klum - Jessica Chastain


Görseller Google'dan Alıntıdır.


***

Şimdilerde mini trend olan bu desen hakkında size şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı. Siz nasıl buldunuz bu deseni? Kombinlerde çok hoş durmuyor mu? Sizin görüşlerinizide öğrenmeyi çok isterim...



You May Also Like

4 Yorum

  1. Ben de çok beğeniyorum bu deseni.Hem modern hem şık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bencede öyle canım. Çok modern duruyor hemde göze hitap ediyor. Beğeniyorum böyle desenleri. :)

      Sil
  2. Bence hoş duruyor :D bir bende bakayım inceleyim alışveriş yaparken bari nasıl duruyor filan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede tatlım. Bak bakalım ayrıca bulursan hangi markada, nerede olduğundan falan lütfen benide haberdar et. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡