Dergi Kapakları: Ekim 2014

by - 01:30

 Merhaba güzellikler!

Bayramda geçti gitti derken bu ayın dergi kapakları yazısına bir göz atın istedim. Buarada bayramda sizde yoruldunuz mu? Aay tatilde bir uzun geldi niyeyse bana. Neyse bu ay Kim Kardashian'ın GQ'ya verdiği pozlarla başlayalım dedim. Ödülü alınca bir açılıp saçıldı. Valla içlerinden ayıklayarak anca bu kadarını size göstermeye karar verdim. Bazı kadınlar doğurunca 'çocuğum büyüyünce benden utanmasın' diye düşünerek açık giyinmemeye özen gösterirken işte bazılarıda böyle olabiliyor. Yorum yapmıyorum ama gözüm o kalçaların genişliğinde takılı kaldı...  :D



 Dünyanın en naif, zarif, şık insanlarından biri olduğunu düşündüğüm kişilerden biri olan Olivia Palermo bu ay Elle Avusturalya'nın kapağını süslemiş. Uuuff keşke bazılarımız bu kadından zarafet dersi alabilsek mesela ben ilk öğrencisi olmak isterdim...



 Güzel kadınlardan devam edelim. Gossip Girl sayesinde tanıdığımız ve resmen hayatımızın bir parçası olan oyuncu Blake Lively bu ay Fashion ve Maria Claire'in kapaklarındaydı. Evlilik bu kadına yaradı öyle değil mi?



Oyunculuğu fena olmayan Lily Collins bu ay Maria Claire İngiltere'nin kapağında yer aldı. Yalnız her kapak oluşunda saçlarını gitgide dahada kısa kestiriyor böyle giderse bir kaç kapak sonra Lily'i kel görebiliriz diye korkuyorum...



 Maria Claire Güney Afrika'nın kapağında bu ay sesine hayran olduğum şarkıcı Alicia Keys, Avusturalya kapağında Girls dizisiyle tanıdığımız Lena Dunham, diğer kapakta ise minnacık yaşıyla boyuyla Big Sean'ı kandırıp sevgili olan Ariana Grande vardı...



 Grupla olmaktansa tek başına daha iyi olduğunu düşündüğüm şarkıcı Nicole Scherzinger bu ay InStyle İngiltere'nin kapağında yer aldı. X Factor'de jüri üyesi olduğundan beri kendini baya tanıttı ve sevdirdi...



 Bu ay Elle'nin kapakları baya hareketliymiş değil mi? Oyuncu-Şarkıcı Jennifer Lopez'li kapak mı yoksa oyuncu Kristen Stewart'lı kapak mı derseniz tabii ki JLo aşkı ezer geçer Kristen'ı...




Elle'nin kapağında uzun zamandır ortalarda olmayan oyuncu Meryem Uzerli, ALL'un kapağında yeni dizisi başlayacak olan oyuncu Sinem Kobal, GQ'nun kapağında Türkiye'nin gözbebeği Cem Yılmaz, Maria Claire'in kapağında oyuncu Merve Boluğur, InStyle'ın kapağındaysa oyuncu Fahriye Evcen vardı...


Görseller Google'dan Alıntıdır.


***

Ben bu ay tabiki Olivia Palermo ve Blake Lively'nin yer aldığı kapakları çok beğendim. Hem onlar olurda ben beğenmezmiyim hiç yani. Haa bide ek olarak Sinem Kobal'lı kapağıda fena bulmuyorum. Cem Yılmaz'ın yer aldığı kapağaysa söz bile söylemiyorum! Kim Kardashian'lı kapağaysa nefretlik diyorum!
Siz ne düşünüyorsunuz bu ayki dergi kapakları hakkında? Siz nasıl buldunuz? En çok hangilerini beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin görüşlerinizide öğrenmeyi isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)



You May Also Like

2 Yorum

  1. ben ilginc buldum canım ama o ayki conseptlerine göre öne cıkardıkları seylere göre yapıyorlar tahminimce :)
    mimledim seni bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım bu ay baya bir ilginç kapaklar var. Aaa hemen bakıyorum. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡