Stil ikoncanı: Didem Soydan

by - 01:30

 Merhaba kızlaarrr!

Son zamanlarda hepimizin hayranlıkla takip ettiğine inandığım birini bu seferki stil ikoncanı yazımda konuk etmek istedim. Didem Soydan, 1984 yılında İstanbul'da doğmuş. Bulgaristan göçmeni bir ailenin kızıymış ki zaten bu her halinden belli. Edindiğim bilgilerde yanlışlık yoksa keşfedilme hikayesi şu şekildeymiş; 2004 yılında üniversiteye giderken Diesel mağazasında çalışıyormuş ve alışverişe modacı Ümit Ünal gelmiş. Daha sonra Ümit Ünal'ın yardımcılardan biri ona 1 ay sonraki defileye çıkar mı diye sormaya gelmiş o da kabul etmiş ve çıktığı ilk defile olan La Russie sayesinde hem tanınmış hemde ünlü modacıları tanımaya başlamış zaten sonrasını biliyorsunuz. Bu kadar bilgi verdikten sonra birazda Didem Soydan'ın stilini incelemeye ne dersiniz???



 Günlük hayatında çok klasik parçaları kullanmayanlardanmış. Genelde kombinlerinde spor şıklığı tercih ediyor. Aslında günlük hayatında belirgin bir tarzda da giyindiği söylenemez yani anladığım kadarıyla hepimiz gibi kafasına o gün ne eserse onu giyenlerdemiş...



 Kırmızı halı, davet, gala vs. gibi yerlere katılırken giydikleri eennn beğendiğim halleri. Sırf böyle yerlere katılırken çok doğru tercihler yapması yüzünden bile örnek alınabilir. Hatta mümkünse ülkemizdeki pek çok ünlü ve zevksiz kadına stil danışmanlığı yapmayı düşünse kısayoldan köşeyi döner diye düşünüyorum. Avrupai tarzda giyimiyle kesinlikle kalbimi, aklımı fikrimi çeliyor...



Didem Soydan, bu yılki 71. Altın Küre Ödül Töreni'ne Turkcell'in davetlisi olarak katıldı. Törene katılırken ünlü modacı Hakan Yıldırım'ın tasarımı olan bu beyaz renkli balık model, kolları ve etek kısmı dantel detaylı, önü ve sırtı derin V dekolteli olan elbiseyi tercih etmişti. Altın renklerindeki fazla ağır olmayan makyajıyla kusursuza yakın bir görünüm elde etmişti. Elbiseyi o zamanlar ilk gördüğümde de çok beğenmiştim. Sizce nasıl???



Son olarakta Calzedonia başarısından bahsetmek istiyorum! Ünlü İtalyan çorap ve plaj giyim markası olan Calzedonia'nın defilesine çıkan ilk Türk olarak tarihe kazındı. Nisan ayında İtalya'nın Verona şehrinde gerçekleşen Uluslararası Calzedonia 2014 Summer Show'da mankenlik yaptı. Uluslararası alanda ilk deneyimiymiş. Eminimki bundan sonra çorap söküğü gibi arkası gelecektir...




***



Didem Soydan işini seven ve hakkıyla icra eden sayılı kişilerden birisi. Dünyada biz Türkleri temsil eden şunun şurasında 3-5 kişi varken bizimde onlara destek olmamız gerektiğini düşünüyorum. Didem Soydan en beğendiğim Türk modellerin başında geliyor ve giyim stilinide beğeniyorum. Siz ne düşünüyorsunuz Didem Soydan ve giyim stili hakkında? Siz onun stilini nasıl buluyorsunuz? Sizin görüşlerinizide mutlaka öğrenmek isterim...





You May Also Like

8 Yorum

  1. Benim gibi Bulgaristan göçmeniymiş o da yahu :)) Ben de çok beğeniyorum Didem Soydan'ın stilini.Her zaman güzel giyinen sayılı kadınlardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa sende de mi var o genlerden? Görüldüğü üzre aynı genler bende de mevcut tatlım. :)
      Kesinlikle katılıyorum sana.

      Sil
    2. Vallahi renkli göz gibi özelliklerini taşımasam da,en hasından Bulgaristan göçmeniyim ben de :))

      Sil
    3. Hehehe olsun canım. İlla renkli gözlü,sarışın olmak gerekmiyor ya :)

      Sil
  2. Allah'ım en sevdiğim! <3

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle çok şık ve cool bir kadın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlım, tamamen katılıyorum sana! :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡