Back to School: 5 Güne 5 Kombin #4

by - 01:30

Back to School: 5 Güne 5 Kombin  #4
1.Kombin

Merhaba güzellikler!

Bu dönem okulum olmadığından pek böyle kombinler paylaşırmıyım bilmiyorum ama hazır aklıma gelmişken hemen bir yazı yazmak istedim. Aklıma geldikçe yine yazmaya çalışacağım...

Bayramı İstanbul'da geçirdim. Antalya'da şortlar, tişörtlerle dolaşırken resmen orda deri montumla akraba oldum! Neyse eğer hala yazı yaşayan bir şehirdeyseniz diyede şortlu bir kombinle başlamak istedim. Bu sene çok moda olan palmiye desenli bu tişörtte gözüm kaldı...




Back to School: 5 Güne 5 Kombin  #4
2.Kombin

Biraz klasiğe kaçan bir kombin oldu farkındayım ama herkes spor tarzda giyinmediğinden böylede bir kombin hazırladım. Eteğin pembeliğine kot gömleğin yaka detaylarının uyduğunu düşünüyorum. Tabii altına mutlaka bir stiletto olmazsa olmaz...



Back to School: 5 Güne 5 Kombin  #4
3.Kombin

Sıradaki kombin benim gibi rahatına düşkün olanlara gelsin ihihi :)  Bir kot bir tişörtle yetinebilenlerden misiniz? Babetler artık canımı yaksada (sürekli düz taban giyinmekten) yinede vazgeçemiyorum...



Back to School: 5 Güne 5 Kombin  #4
4.Kombin

Gömlek elbiseleri sever misiniz? Ben fikrine bayılıyorum! Amaaa daha hiç denemedim bile. Hani bazı şeyleri uzaktan seversiniz ya benim içinde gömlek elbiseler öyle. İster bu elbisenin altına stiletto istersenizde babet giyebilirsiniz ama güzelliğini stilettoyla daha çok ortaya koyacaktır...



Back to School: 5 Güne 5 Kombin  #4
5.Kombin

Son olarakta büyük beden giyenler için ilk kez bir kombin yapmak istedim. Bu sene büyük bedenler için envai çeşitte desenli pantolonlar yapıldı ki kış içinde yenileri yapılıyor. O yüzden desenli bir pantolonla siyah kendinden işlemeli bir tişörtü kombinledim...

***


Bu seferki kombinlerimde işte bu şekildeydi. Daha önceki Back to School:5 Güne 5 Kombin, Back to School:5 Güne 5 Kombin #2, Back to School:5 Güne 5 Kombin #3  yazılarımı okumak isterseniz üzerlerine tıklayın. Kombinleri nasıl buldunuz?  Beğendiniz mi? Sizin görüşlerinizide öğrenmeyi çok isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)




You May Also Like

2 Yorum

  1. Mim yapmayı seviyorsan seni mimledim canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, tabiki en kısa sürede zevkle cevaplayacağım canımcım :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡