Mercedes-Benz Fashion Week istanbul S/S 2015 Schedule

by - 01:30

 Merhaba kızlar!

Her sene ve her sezon aynı şeyi söylemekten bende bıktım ama yok olmuyor nedense şu moda haftasına gitmek bana bir türlü nasip olmuyor. :(  Bundan öncekilerde okul yüzünden gidememiştim şimdiyse iş yüzünden gidemiyorum. Birşeyi çok istersen olurmuş diyorlar ya cııkkkss olmuyor işte. Neyse tamam isyan etmicem! Uzun lafın kısası ben gidemiyorum ama siz gidebilecekler için bu sene 13-18 Ekim tarihleri arasında Antrepo 3'de gerçekleştirilecek olan #Mbfwi takvimini yayınlıyorum...




Bu seferki keşke gidebilseydim dediğim defileler; Deniz Berdan, Niyazi Erdoğan, Tanju Babacan, Selim Baklacı (Sırf PinkFreud'cuğumuz çok övdüğünden merak ediyorum), Özgür Masur, Benan Bal ve Mehtap Elaidi. Haa gidemiyorum diye takip etmeyecek değilim. Defilelerin videoları ve görselleri paylaşıldıkça mutlaka izleyeceğim hatta #Mbfwi bittiğinde ya toplu değerlendirme yazısı yada beğendiğim defileler hakkında yazı yazmayı planlıyorum, bakalım... 


Benim yine internetten takip edeceğim bu moda haftasını siz yakından izleyenlerden mi olacaksınız? Siz en çok kimlerin ilkbahar/yaz 2015 koleksiyonlarını merak ediyorsunuz? Sizin düşüncelerinizide öğrenmek isterim...






You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡