Mim #15 - Müzikli Mim

by - 01:30

Merhabaaa!

Yeni ve bol müzikli bir mim yazısıyla karşınızdayım. Yasemin Kokulu Bir Hayat blogunun sahibi Yasemin beni mimlemiş, çok teşekkür ederim. :)  Tamamen müzikle alakalı olan bu eğlenceli soruları hemen cevaplamaya geçiyorum...


1) Müzik denildiğinde aklınıza gelen tek kelime?
Huzur, dinginlik.


2)Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?
Hayır olmadı yani öyle uzun aralarım olmadı. Bazen çok dinlediğimde başım şişer ve kapatırım o kadar  hihi :)


3)Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız fan dediğimiz türden yani?
Sanırım hiç öyle biri olmadı yaa :/  Yani dinlediğim bir sürü sanatçı vardır ama öyle delice hayranı olduğum biri yok. Ayrıca odama Orlando Bloom dışında kimsenin posterini asmadım onuda ortaokuldayken yapmıştım :)


4)Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Genelde yapmam ama bazen dinlerim. Hani böyle çıtır çerez gibi olan dili çok sade kitaplar vardır ya işte onları okurken çok sıkılırsam dinlerim. Normalde sessiz sedasız ortamda okumayı severim...


5)Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi?
Benimde cevabım çok klasik olacak; belli bir türüm yok. Hoşuma giden herşeyi dinlerim. Mesela şu sıralar Gabriel serisinden miras kalan şarkılara takılmış durumdayım. 


6)Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?
Asla dinlemem diyeceğim bir tür yok ama sanatçılar ve şarkılar var. 


7)Size bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz desem?
Şu yada bu sanatçı olsaydım iyi olurdu diyemem amaaa bir Opera sanatçısı olmayı isterdim.  :)


8)İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
Bu soru yanlış kişiye geldi yaa keşke Niran Ünsal'a sorulsaydı ahahs :D 
Şaka bir yana işini bilen, her mesleği birarada yapmaya çalışan insanların açıkçası önünü kesmek isterdim. Ülkemizde müzik ve sanatçılık resmen ele ayağa düştü. Önüne gelen albüm yapıyor ve sanatçı oluyor!  -_-


9)'Bu şarkı benim!' dediğiniz bir şarkı var mı?
Aslında öyle dediğim şarkılar çok fazla ve sürekli değişiyor. Ama klasikleşenlerden birini sizinle paylaşmak isterim.



10)TV lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.
Şöyle söyleyeyim herkesin bu işi başarabildiğini düşünmüyorum.Öyle programlar yapan pekte sevdiğim isimler yok tabi bir kişi dışında! Volkan Konak'ın yaptığı programı her zaman izlemedim ama izlediğim her bölümü çok beğeniyordum. 


11)Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?
Ben dermişim. Yok yok şaka yaptım :D
Aslında upuzuunnn bir liste çıkar bu konuda.Neyse Sinan Akçıl gibi bir ses varken bende neymişim yaa! Lütfen o sadece söz yazsın şarkıları söylemesin daha doğrusu söylemeye çalışmasın  :(



Benim mimlediklerimse;
Zaman Sözleri
Mor Rimel
Zerrin'in Turuncusu
Mor Hastası


***

Benim cevaplarım bu şekildeydi. Sorular baya değişik ve ilginçti. İlk kez bu kadar müzik dolu bir mim cevapladım. Bakalım ilerde nasıl sorular cevaplayacağız...




You May Also Like

4 Yorum

  1. Teşekkür ederim canım,akşama cevaplayacağımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevaplarını okumayı merakla bekliyorum canım :)

      Sil
  2. Blogumda sana bir ödül var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaay çok teşekkür ederim, hemen bakıyorum ^_^

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡