Blake Lively Hamile

by - 22:22

Merhaba kızlar!

Blake Lively ve Ryan Rynolds 2012 yılında sürpriz bir şekilde evlenip bizi şaşırtmıştılar hatırlarsanız. O günden beride evliliklerini göz önünde yaşayan çiftlerden olmadılar ve sağlıklı bir ilişkileri var gibi gözüküyor. Şimdiyse yepyeni bir sürprizleri oldu! Blake Lively hamileymiş. Bu güzel haberide Blake Lively kendi sitesi olan Preserve'de aileyle ilgili yazdığı yazıyla açıkladı. Yazıyı okumak isterseniz tıklayın. Dün öğrendiğimden beri nasıl heyecanlandım anlatamam. Blake Lively'i ve stilini ne kadar çok sevdiğimi anlatmama gerek yoktur herhalde, değil mi? Hamile stiliniyse sabırsızlıkla bekliyorum...





Siz ne düşünüyorsunuz Blake Lively'nin hamileliğiyle ilgili? Hamile haliyle bile çok güzel gözükmüyor mu? Hamilelik baya yakışmış öyle değil mi? Sizin fikirlerinizide öğrenmeyi çok isterim.
Umarım sağlıkla bebeğini kucağına alabilir...



Fotoğraf:Eric Lively





You May Also Like

4 Yorum

  1. Kendisini pek bir beğenirim bende, hamilelikte gerçekten çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım bende çok beğeniyorum. Daha karnı ufacıkken böyleyse büyüdüğündeki halini görmek için sabırsızlanıyorum. :)

      Sil
  2. Aa cok sasirdim gercekten, bu kizi hem dizideki imaji yuzunden hem de su ana kadarki ask hayati yuzunden hep bi party girl havasinda goruyodum. Anne olarak dusunememistim :) Hem hamilelikteki tarzini hem de bebisine giydirceklerinj ben de merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyduğumda bende acayip şaşırdım. Dizi devam ederken bende öyle biri sanıyordum ama dizi bittikten sonra daha sıkı takip etmeye başlayınca öyle olmadığını öğrendim. Aay kesinlikle bende merak ediyorum canım, bebişide çok tarz giydirir :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡