#Mbfwi S/S 2015 Beğendiğim Defileler

by - 01:30

Merhabalaarrr!

Hepimizinde bildiği gibi bu seneki İstanbul Moda Haftasınıda internetten takip ettim. #Mbfwi bittiğine göre artık beğendiğim defileleri ve koleksiyonları yazmamın sırası geldi. Tabii dayanamayıp aşırı derecede hoşuma giden Raisa & Vanessa Sason defilesi hakkında yazı yazdım. Onun dışında beğendiklerim tabiki oldu ama tek tek yazı hazırlamak uzun süreceğinden toplu şekilde yazarak zamandan tasarruf edelim istedim... 




  • Simay Bülbül'ün koleksiyonundan daha çok defile sahnesini beğendiğimi söylesem ayıp olur mu? Hint ezgileri eşliğinde yapılan defile fikri çok hoşuma gitti. Etnik desenli halılar serili sahne ve canlı müzik iyi fikirmiş doğrusu...


  • Ece Gözen'inde metalik renklere ağırlık verdiği koleksiyonunun defilesi hoşuma gidenlerdendi.

  • Özgür Masur'u söylememe gerek var mıydı bilemiyorum :D   Genel olarak koleksiyonu be-ğen-dim!

  • Ayşe Deniz Yeğin'in sade görünümlü ama şatafatlı olan tasarımlarını gerçekten beğendim. Yalnız defilenin sonunda çıkan Ebru Şallı'nın üzerindeki kıyafeti pek beğendiğim söylenemez. Zaten o da podyumda göğüsleri açılmasın diye tutmaktan doğru düzgün yürüyemedi.

  • Şeyma Subaşı'nın tasarımlarında da orjinal parçalar yok değildi. Tasarımlarında hoşuma giden bir kaç parça oldu. 

**


İlkbahar/Yaz 2015 koleksiyonlarının sergilendiği moda haftasında beğendiklerim bu şekildeydi. Tek tek fotoğrafları araştırıp koleksiyonları incelemek istemem diyorsanız sizi hemen Mercedes Benz Fashion Week'in Youtube kanalına yönlendiriyorum. Bende defileleri oradan takip ettim. Eee siz ilkbahar/yaz 2015 koleksiyonları hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizde benim gibi internetten mi takip ettiniz? Sizin en çok beğendiğiniz tasarımlar kimlere aitti? Hadi bakalım sizin görüşlerinizide mutlaka öğrenmek istiyoruummm...



Kendinize iyi bakın...  :)





You May Also Like

2 Yorum

  1. Canım sana bir ödülüm var.Duymuşsundur belki bloglarda bir ödül furyası başladı.Benim ödüllerimden birisi de senin için :)
    http://buraliolmayanlarlokali.blogspot.com.tr/2014/10/benim-de-dart-odulum-var.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaay duydum tabii hatta bu 2. ödülüm oldu. Çok teşekkür ederim tatlım. :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡