Victoria's Secret Defilesi 2013

by - 00:30


 Geçen sene şuradaki yazımda bazı Victoria's Secret meleklerinden size bahsetmiştim hatırlarsanız. Bu sene aslında Kasım ayında yapılan şovdan bilerek bu zamana kadar bahsetmedimki yılın son günlerinde tekrardan onları ve şovlarını hatırlayalım diye...


Bu sene sahneye Taylor Swift, Fall Out Boy ve Pete Wentz çıktı. Tabi daha çok Taylor Swift ön plandaydı. Bu kızı sevmedim, sevemedim. Geçen seneki Justin Bieber bile daha iyiydi, valla bak! O meleklerle işveleşmeler falan ne öyle bee? Keşke geçen seneki şovu izleseymişte Rihanna'dan biraz ders alsaymış. Anlayacağınız bu şovda sahne gösterileri bence geçen seneyi arattı...


Adriana Lima yine her zamaki gibi nefesleri kesmiş. O kameralara göz kırpışları, poz verişleri falan valla ortalığın tozunu attırmış...


Alessandra Ambrosio'nunda Adriana Lima'dan altta kalır bi yanı yoktu bence. Ama bu sene sanki biraz daha geri planda kalmış gibime geldi...

Doutzen Kroes'a bir bakar mısınız? Çok sofistike bir yüzü yok mu ya? Bana mı öyle geliyor bilemedim ama seviyorum onuda...

Asi, yaramaz, çocuksu melek dedin mi akla ilk gelen isim tabiki Cara Delevigne olmalıdır! Daha 21 yaşında oluyor oluşuna ve bu kadar fit bir vücuda sahip oluşuna sinir olsamda seviyorum onu...  :)

 Genelde en pahalı ürünü her sene tanıtan Miranda Kerr'in yerini bu sene Candice Swanepoel aldı. Elmas ve Safir gibi pahalı taşlarla süslü 10 milyon dolar değerindeki sütyeni defilede izleyicilere tanıttı. Acaba her sene yapılan o en pahalı iç çamaşırlarını kimler alıyor? Fikri olan var mı? Ben kimin aldığını çok merak ediyorum... :)

Karlie Kloss'unda 21 yaşında oluşuna ve Models.com'un Top 50 Models listesinde 7. sırada yer alıyor olmasınada çok pis bozuluyorum...

Erin Heatherton 24 yaşında, Models.com'un Top Sexiest Models listesinde 15. sırada yer alıyor! Haa bide en son Leonardo Di Caprio'yla birlikteydi diye biliyorum zaten sonrasında koptum, takip etmeyi bıraktım...  -_-

Behati Prinsloo - Lily - Jourdan Dunn - Sui He - Lily

İsimlerini yeni duyduğum ve beğendiğim meleklerden bazıları. Daha kapsamlı bir araştırma yapmadım onlar hakkında ama Jourdan'ı nedense birden sevdim gibi... 


Sui He - Elsa Hosk - Lais Ribeiro - Josephine Skriver - Joan Smalls - Izabel Goulart 

Yeni melekler tanıdım bu sene valla hiç birinin adını daha önce duymamıştım. İyi mi oldu kötü mü bilemiyorum. Araştırdıkça onlarında yaşı küçük ve bir sürü marifetleri olduğunu öğreniceğim için sevinemiyorum...  -_-


Her seneki klasik bitiş sahneside işte bu şekildeydi. Hatta meleklerin hepsinin veda için podyuma çıkışında bu sene Lady Gaga'nın Applause şarkısını çalmalarınıda çok manidar buldum doğrusu...


Görseller Google'dan Alıntıdır.


***

Bu bilgilerin çoğunu ben bu videolardan öğrendim. Yılbaşı gecesi büyük ihtimalle Cnbc-e yine bu defileyi yayınlar ama siz ondan önce bazı sahneleri görmek isterseniz ya bu videoyu izlemelisiniz yada VS'ın Youtube kanalına bakmalısınız...

Ben açıkcası geçen seneki defileyi ve şovları daha çok beğenmiştim. Bu sene ne bileyim pek beğenmedim. Siz nasıl buldunuz bu seneki defileyi, sanatçıları, performansları? Sizin görüşlerinizide öğrenmeyi çok isterim... 


Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

4 Yorum

  1. bu sene ki şov gerçekten geçen seneye göre sönük kalmış.. Taylor swift'e ısınamayan bir sen değilsin, kesinlike bir olmamışlık var tavırlarında..
    Doutzen Kroes ise benim favorilerimden, hem anne olması, hem kusursuz bir fiziğe sahip olması her ne kadar sinir bozucu gibi gözükse de instagram hesabındaki doğal halleri çok şirin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede bu sene bir sönüklük var şovda ya :/ Aynen tatlım kızın tavırlarında bi olmamışlık var.
      Doutzen, Candice ve Cara'da benim favorilerimden. Çok sempatik geliyorlar bana hihi :)

      Sil
  2. Ben beğendim Taylor'ı zaten severim burada da güzel olmuş. Yabancıların da çoğu beğendi aslında -ki özellikle Abd'de Taylor'dan nefret eden ciddi bir kesim olmasına rağmen Sezar'ın hakkı Sezar'a verildi. Türklerin her şeyi eleştirme hastalığı sanırım ön planda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkler ve renkler tartışılmaz diyorum. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡