The Blonde Salad'ın Kitabı

by - 00:30

 Chiara Ferragni şu sıralar çok aktif. Geçen ay kendi takı markasını oluşturduğunu size şu yazıda anlatmıştım. Şimdide kitabı çıktı! Evet evet yanlış duymadınız artık Chiara'nında bir kitabı var. 2009 yıllından beri bloggerlık yapan Chiara anca daha yeni çıkarttı kitabını. Bizim ülkemizde olsaydı heralde bu çıkan 5. kitabı falan olurdu. Neyse kitapta neler varmış birazda onlardan bahsedeyim...



Dediğim gibi 2009 yılından beri bloggerlık yapıyor ve şu son birkaç yılda kendi ayakkabı markasını, takı markasını, kapsül koleksiyonlarını falan sayarsakta baya işe el attı. Bunlardan biride kitabı oldu. Chiara bu kitapta edindiği moda bilgilerini hem italyanca hemde ingilizce olarak bizlere aktarmış. Kitap şuanda Amazon'da satıştaymış...

***

Kitapla alakası yok ama ben şuan yazıyı yazarken bu şarkıyı (yani Oh Land - Wolf and i) dinliyordum ve çok seviyorum o yüzden sizinlede paylaşmak istedim. Kitabı ben çok merak ediyorum ve Türkiye'ye gelirse yani D&R'a falan mutlaka almak istiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz hem kitap hemde şarkı hakkında? 


Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

8 Yorum

  1. Merhaba canım, bende gördüm instagramda kitabını.bu kız çok güzel ya anlamadım ha :D buarada şarkıyı ilk defa duydum güzelmiş cidden ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok güzel ve iyi işler başarıyor.
      Yaa beğenmene çok sevindim tatlım. Benim favori şarkılarımdandır hihi :)

      Sil
  2. kitabı almam moda anlayışı tasarım kıyafetlerden oluşuyor artık öyle olduktan sonra iyi giyinmezse kabahat zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın o konuda artık ortalıkta tamamen tasarım kıyafetlerle dolaşıyor. Ama ben yinede hatıra kalsın diye bulursam alacak olanlardanım. :)

      Sil
  3. Canım bende bu kızın sıkı takipçisiyim :) kitabı sanırım Türkiye de yok bende bulursam almak istiyorum.Tasarladığı babetlerden almıştım, pek güzeller!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bebeğim kitap daha Türkiye'ye gelmemiştir ama geldiğinde bende alıcam.
      Yaa o babetlerden bende çok istiyorum ama almak daha kısmet olmadı. Güle güle kullan :) :*

      Sil
  4. bu kitap alınırr bu arada sendende hiç bir şey kaçmazz,sende bizim için harika bir bloggerlik yapıyosun______

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede alınır hihi :)
      Yaa böyle düşünmen beni gerçekten çok mutlu etti, teşekkür ederim canımcık. <3 :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡