Ünlülerin Favori Güzellik Ürünleri

by - 01:01

Öyle güzel güzel siteleri dolaşıp yeni haberleri okurken böyle bir yazı karşıma çıktı ve bayada ilginç geldi. Hani ünlüler ve gayet yüksek gelirleri olduğundan pahalı zevkleri vardır diye düşünüyordum ama aslında pekte öyle değilmiş. Bakalım sizde benim gibi mi düşüneceksiniz? 


En sevdiklerimle başlamak istedim!  Blake Lively'nin favori ürünü Harry Josh Pro Dryer 2000 yani bir saç kurutma makinası ve eminim çok iyi bir üründür. Fiyatıysa 300 dolarmış...
Alexa Chung'ın favorisiyse Laura Mercier Tinted Moisturizer SPF 20'ymiş. Fiyatıysa 43 dolarmış... 


 Jessica Biel'ın favorisi Fekkai Choiff Sherr Hold Hairspray ve fiyatı 10 dolar.
Rita Ora'nın favorisi Obsessive Compulsive Cosmetics Lip Tar Stalker ve fiyatı 18 dolar.
Miley Cyrus'un favorisi Mac Lady Danger ruj ve fiyatı 50 TL.
Solange Knowles'ın favorisi Josie Maran Argan yağı ve fiyatı 48 dolar.
Eva Mendes'in favorisi Pantene Smooth şampuan ve saç kremi, fiyatıysa 9,50 TL
Jessica Alba'nın favorisiyse Honesth Co. Healing Balm ve fiyatı 12,95 dolar.


Diane Kruger'ın favori ürünü Chanel Le Jour'muş ve fiyatı 195 TL.
Gwen Stefani'nin favori ürünüyse Pantene Ultimate 10 BB Creme'miş ve fiyatı 6 dolar.


Kaynak:Trendus


***


İşte böyleymiş bazı ünlülerin favori ürünleri. Az öncede söylediğim gibi aslında bence hiçte öyle pahalı ve ulaşılamaz ürünler değilmiş onların favori ürünleride. Ben Blake Lively'nin kullandığı o saç kurutma makinasını çok merak ettim! Buarada tabi bende favori ürünümü düşünmedim değil. Benim favori ürünüm Labello Repair and Beauty dudak koruyucum ve yeni favori adayım Watsons Magic Lip Balm'ım. Siz nasıl buldunuz ünlülerin favori ürünlerini ve fiyatlarını? Siz en çok hangi ürünü merak ettiniz? Buarada sizde kendi favori ürününüzü bizimle paylaşırmısınız? Hadi hep beraber yeni ürünler öğrenelim... 



Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡