DermoEczanem Alışverişim

by - 00:30

Merhaba güzellikler!

15 Aralık gecesi arkadaşımın tavsiyesi üzerine Revitol Kaş ve Kirpik Bakım Serumu arayışına girdim. Baya araştırdım fiyatını ve etkilerini. Hoşuma gidince almaya karar verdim. Arkadaşımda yazın kullanmış ve çok memnundu. En son karar verip DermoEczanem sitesinden aldım, bu alışveriş hakkında da size biraz bilgi vermek istedim...

Dediğim gibi arkadaşım kullandı bu üründen ve o normal bir eczaneden 60 TL'ye almış. Bense DermoEczanem'den şans eseri kargo parasıyla 33.05 TL ödeyerek satın aldım! Site çok sağolsun her an mail atarak siparişimin durumunu bana bildirdi ve bu bence çok güzel bir detay.  Toplamda 6 mail almışım onlardan düşünsenize her aşamasını öğrendim. 15 Aralıkta verdiğim sipariş 17 Aralıkta 12.30'da elimdeydi. Serumu bir süre kullandıktan sonra hakkında detaylı bir yazı yazacağım...

İlk siparişimi başarıyla sonuçlandıran DermoEczanem sitesine çok teşekkür ederim. Ben bu alışverişten çok memnun kaldım o yüzden belki sizede yardımım olur diye bu yazıyı yazmak istedim.  Eğer DermoEczanem sitesinden alışveriş yapmak isterseniz buraya tıklayın. Sizde daha önce bu siteden alışveriş yapmış mıydınız? Memnun kaldınız mı? Sizin fikirlerinizide öğrenmek isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

5 Yorum

  1. Gizem Selam,
    Merak ettiğim alışveriş sitelerinden biri, emin olup bir türlü cesaret edememiştim, denemeye değer sanırım :)
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sedef, bende ilk emin olamamıştım ama site hakkında pek olumsuz yorum yoktu. Şansımı deniyim dedim ve pişman olmadım. :)

      Sil
  2. iyi oldu mu? ben de aldım? etkli mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirpikte kullanmadım ama kaşta kesinlikle etkili! :)
      Biara detaylı yazısınıda yazacağım ama hep unutuyorum :(

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡