Kırmızı Halı: GQ Men Of The Year 2013 TR

by - 14:00

 GQ dergisinin 18 yıldır düzenlediği ama bizim ülkemizde bu sene 2.si düzenlenen GQ Men of the Year Ödül Töreninin kırmızı halısından dikkatimi çeken bazı isimleri sizinle paylaşmak istedim...


Burcu Esmersoy - Eda Taşpınar - Tülin Şahin - Beren Saat - Bergüzar Korel 

Gecenin sunuculuğunu Burcu Esmersoy yapmış. Gecede Women of the Year ödülünüyse son bir kaç yıldır gözlerimizi üzerinden alamadığımız Beren Saat'in olmuş. Hepsinin gecede giydikleri kıyafetleri ayrı ayrı beğensemde Tülin Şahin'inkine bayıldım...



 Ece Vahapoğlu - Ebru Şancı

Gecede giydikleri kıyafetleri en beğenmediğim isimler Ece Vahapoğlu ve Ebru Şancı oldu. Elbiseleri o kadar çok beğenmedimki yorum bile yapmak istemiyorum...



 Didier Drogba - Burak Hakkı - Kenan İmirzalıoğlu - Pelayo Diaz - Nihat Odabaşı

Didier Drogba gecede Yılın Sporcusu ödülünü aldı. Yılın Oyuncusu ödülüyse tabiki Kenan İmizalıoğlu'nun oldu. Beylerin hepside ayrı ayrı gayet şıklarmış o gece...


Kenzo Takada - Yılmaz Erdoğan - Hakan Akkaya - Mabel Matiz

Moda tarihinin en önemli figürlerinden biri olan Japon moda tasarımcısı Kenzo Takada gecede Yılın İkonu/Akmerkez Özel Ödülü'nü alan isim oldu. Yılmaz Erdoğan emekliliği yaklaşan ilkokul öğretmenleri gibi giyinerek katıldığı bu gecede Yılın Yönetmeni ödülünü aldı. Mabel Matiz ise Yılın Müzisyeni ödülünü aldı...


Kaynak:GQ


***


GQ Men of the Year ödül gecesinde benim dikkatimi çekenler işte böyleydi. Siz en çok kimin kıyafetini beğendiniz yada beğenmediniz? Ödül alanlardan şaşırdıklarınız var mı? Sizin fikirlerinizide öğrenmeyi çok isterim...




Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

2 Yorum

  1. burcu,eda ,bergüzer in kıyafeti çok güzel (tuvana büyükçınar farkı)_______

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onlarınkide güzel ama ben en çok Tülin Şahin'inkini beğendim :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡