Stil ikoncanı: Lana Del Rey

00:30

 Merhaba canlarım!

Bu seferki stil ikoncanı yazımda kendine has giyim tarzıyla ve sesiyle bizi hayran bırakan Lana Del Rey'e yer vermek istedim. Asıl adı Elizabeth Woolridge Grant olan şarkıcı 21 Haziran 1986 doğumluymuş. O buğulu sesiyle herkes onu birazcık Amy Winehouse'a benzetiyor. Umarım onuda Amy Winehouse ve diğerleri için bazılarının dediği gibi Club of 27'a (27'ler klübü) kaptırmayız. Neyse içimizi karartmayalım veee hadi Lana Del Rey'in stiline birazcık bakalım, bakarkende şu listeyi dinlemenizi tavsiye edebilirim...


 Günlük hayatında en çok Converse ve babet kullanıyormuş! İlk gözüme çarpan şey bu olduğundan hemen söylemek istedim. Onun dışında genelde spor tarzda giyinenlerdenmiş. Yani hepimiz gibi bi' kot yada çeşitli pantolonlarla bi' kazak yada tişörtle hemencecik kombin yapıp kendini dışarı atanlardanmış...

 Yaz aylarında onunda en çok kullandığı şey kot şortmuş. Zaten giyim tarzı itibariylede kotlar onun vazgeçilmez parçalarından birini oluşturuyor. Tabi bunu tişörtlerle, gömleklerle, şapkalar vs. tamamlıyor...


Havaalanı stiline gelecek olursak tabiki herkes gibi o da günlük hayatında kullandığı rahat kombinleriyle seyahat ediyormuş. Buarada ben beyaz sweatshirt'ünü çook sevdim!


 Lana Del Rey'in kırmızı halıdaki, galalardaki, etkinliklerdeki vs. giyim stilide işte bu şekildeymiş. Tıpkı beklediğim gibi bir stili var. Öyle çok caf caflı, aay öldüm bittim diyebileceğimiz bir stili yok. Hani kim ne verirse, vücut şekline ne yakışırsa giyiyormuş gibime geldi. Ama bu çokta kötü bir tarzı olduğunu göstermez. Mesela siyah çizmeli kombinini ve kırmızı elbisesini çok beğendim...

 Yok bebeğim yaa sen tıpkı şu kürklü kombinlerinle bir harikasın, biz alışmışız seni hep öyle şeylerle görmeye birden şık şıkıdım görünce insan alışamıyor, bir garipsiyor. Yani en azından bende öyle oluyor. Üst kısmı dantelli, etek kısmı kadifemsi elbiseyi giymense bence asrın hatası olmuş. Sizce nasıl görünüyor?


 Eğer yanlış hatırlamıyorsamda Lana Del Rey en son 2012 yılında H&M ve Jaguar markalarının yüzü olmuştu. Biri giyim sektöründe öncü diğeriyse otomotiv sektöründe öncü olan bu iki markayla yaptığı anlaşmaların eminim ona büyük bir artısı olmuştur...


Son olaraktaaa yine dikkatimi çeken ve daha önce görmediğim kapaklara yer vermek istedim. En çok dikkatimi çekense Milliyet Sanat'ın 'Hüznün yeni sesi Lana Del Rey' başlıklı yazısı oldu. Ne kadarda doğru bir tanım olmuş değil mi?


Fotoğraflar Google'dan alıntıdır.


***



Lana Del Rey'in eennn sevdiğim şarkılarından ve kliplerinden biri olan Blue Jeans'le size veda etmek istedim. Lana'nın giyim tarzı hakkında benim şimdilik size söyleyeceklerim bu kadardı. Umarım yeterli bilgi verebilmişimdir. Ben onun tarzını çok seviyorum. Siz Lana'nın tarzını nasıl buluyorsunuz? Sizin en çok sevdiğiniz şarkısı hangisi?


Kendinize iyi bakın...  :)

You Might Also Like

4 Yorum

  1. Ben bu kadını çok seviyorum.İyiki konuk almışsın canım Lana'yı.Giyim tarzı filan iyi ya.Ama saç rengi olarak ben ona turuncumsu bir karamel rengi bişi yapıyor ona bayılıyorum..Çok süper oluyor ozaman. Bende en çok Summertime sadness şarkısına bayılırım. :D ah bir kere konserine gitseydik :D çok süper bir yazı olmuş canım .ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımcık :) Aynen bende o karamelimsi saç rengini beğeniyorum ya ona yakışıyor. Eğer İst.daki konserini son anda öğrenmeseydim ve biletler 350TL'ye yükselmeseydi gidicektim konsere :( Başka bir geldiğinde mutlaka gitmek istiyorum hihi :) :*

      Sil
  2. O şarkıları ve kendine has hüzünlü gözleri ile beni çok etkiliyor bu kadın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yalnız değilsin. Hepimizi o sesiyle büyülüyor resmen :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡

Bu Blogda Ara

Yazarkafe

Bumerang - Yazarkafe

BenMODA