Superga For The Blonde Salad Kapsül Koleksiyonu

by - 00:05


Dünyaca ünlü Italyan blogger Chiara Ferragni nam-ı değer The Blonde Salad'ımız Italyan ayakkabı markası Superga'yla işbirliği yaparak Superga için kapsül bir koleksiyon tasarlamış. Kız İtalyan marka İtalyan olunca anlaşmaları kolay olmuş sanırım. Gerçekten yaz için çok güzel bir koleksiyon hazırlamış Chiara. Ayrıca farklı renk seçenekleride varmış. İşte o kapsül koleksiyon;









Detaylı bilgiyi Chiara'nın kendi sitesinden daha iyi alabilirsiniz isterseniz tık tık. Ülkemizde satışı henüz yapılıyor mu bilmiyorum ama öğrenirsem hemen size haber vereceğim. Siz nasıl buldunuz bu kapsül koleksiyonu? Açıkcası ben çok beğendim ama daha önce hiç Superga kullanmadığımdan rahat mıdır nasıldır yorum yapamıyorum. Siz kullandıysanız memnun musunuz? Tavsiye eder misiniz?   :)

You May Also Like

2 Yorum

  1. Ben Superga'yi cok severek kullaniyorum,bence cok rahatlar,yaz icin ideal kesinlikle bi tane edinmelisin.
    Ben de bu koleksiyonu cok begendim, Turkiye'ye gelir mi bilmiyorum ama benim gozum altin rengi Superga'larda!:)

    dramakeupqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeyi düşünüyorum ama rahat mı değil mi bilemediğimden alamamıştım.

      Çok teşekkür ederim tavsiyen için :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡