Geldi mi Hepsi Üst Üste Gelir

00:15

Şu son 1 haftadır başıma gelmeyen kalmadı nerldeyse. Biliyorum blogla çok fazla ilgilenemiyorum bu yüzden herkesten özür dilerim... Olaylar şöyle gelişti;

Sınav zamanımda dedem kalp spazmı geçirmişti ve annem yanlışlıkla tam sınavdan önce bana söyledi bunu tabi doğal olarak sınavlar bana işkenceye dönüştü hele o ilk söylediği günkü sınav berbattı! Bunların mükafatı olarakta hayatımda ilk defa çok kötü notum oldu hemde 2 tane!!! Neyseki bütlere gideceğim ve inş kurtaracağım hepsini...

Sınavlarımın bittiği gün otobüse atladım ailemin yanına geldim. Ertesi günde annem babam ve ben İstanbul'a doğru yola çıktık dedemin yanına hastaneye gitmek için. O sırada amcamda kalp spazmı geçirmiş hemen GATA Haydarpaşa'ya kaldırılmış. Onun yanınada uğradık sonra amcam anjiyo oldu falan. Çok şükür şuan ikiside iyi. Amcam salı günü eve çıktı, dedemde yarın eve çıkıyor...


Buarada bugün iş görüşmesine gittim bir arkadaşımın yengesinin acentasına. Konuştuk ettik  falan derken bu yaz onun yanında acentada işi öğrenmek amaçlı çalışmaya başlamaya karar verdim. Bu pazartesi - Salı programları biraz öğrenmek için gidiceğim bütlerden geldikten sonrada tam anlamıyla işe başlayacağım. Bakalım inş. iyi olur. Haa bide bilet falan lazım olursa bekleriz (hemen işi nasılda sahiplenmişim değil mi?)...

İşte 1 haftada yaşadığım ekşının bir bölümü bu kadardı. Daha devamı çoook uzun ama sizide sıkmak istemem. İnş. en kısa sürede blogla yeterince ilgilenebileceğim...


Siz bari kendinize iyi bakın...    
Şimdilik hoşçakalın... :)

You Might Also Like

2 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡

Bu Blogda Ara

Yazarkafe

Bumerang - Yazarkafe

BenMODA