Bu Aylık Neler Aldım Yazısı

by - 00:05

Sizde eve geldiğinizde yada aldıklarınızı düşündüğünüzde aynen bu şekilde oluyor musunuz? Bazen bu kadar az şey nasıl bu kadar pahalı tutabiliyor diye düşünmüyor değilim ama napalım az yada çok sonuçta onları almaktanda vazgeçemiyoruz. Alışveriş lüksümüzden kopamıyoruz. Şimdi size son 1 ay içinde alıp fotoğraflayabildiklerimi göstermek istiyorum izninizle...



Okulum kapanmadan önce Balıkesir'den gitmeden son kez alışverişe çıkayım dedim. Gratis'e ve takıcılara uğramıştım. Taraktan inanılmaz derecede memnunum! Saçlarımı yolmadan düzgünce taramamı sağlıyor. Down Under Natural's ürünlerimi bitirdiğimi daha önce söylemiştim. Şampuan & Saç Bakım Kremi yorumlarım için buraya, vücut şampuanı & losyonu yorumlarım içinde buraya tıklayınız...


Down Under Natural's Seyahat Seti: 12 TL
Essence Far Bazı ve Kaş Kalemi: Unuttum  :(
Tarak: 7.50 TL 
Kolye: 5 TL
Fırçalar: 2 TL
Küpe - Yüzük: 2 TL


Bütlere gittiğimde de bu ikiliyi ve başka şeyleride almıştım ama onları fotoğraflamayı unutmuşum. :(  Bu ürünler hakkındaki görüşlerimide mutlaka yazmam lazım. Gratis'ten bu ürünleri alırken 2. üründe %40 indirim vardı...

Baby Lotion & Baby Oil: 10.90 TL



Palmolive'in yeni serisi bir harika dostum! Bildiğin çikolatayla yıkanıyorsun! Flormar'ın makyaj temizleme mendillerine arada ihtiyaç duyuyorum. Araştırmalarıma göre herkesin memnun kaldığı ürün olan Maybelline BB Kremi denemek istedim. Garnier'in alkolsüz makyaj temizleme sütüde bir harika...


Palmolive Duş jeli: 9.90 TL
Garnier Makyaj Temizleme Sütü: 9.90 TL
Flormar Makyaj Temizleme Mendili: 2 TL
Islak Mendil: 2.25 TL
Neutrogena Krem: 8.90 TL
Pamuk: 1.50 TL
Maybelline BB Krem: 15.70 TL

***

Bu ürünlerin içinde sizinde kullanıp memnun kaldığınız yada memnun kalmadığınız var mı? Mutlaka tavsiyelerinizide belkiyorum...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡