İzledim: Fast & Furious 6

by - 18:18

Aylardır sabırsızlıkla beklediğim Fast & Furious 6'i dün izlemiş bulunmaktayım. Dün sevdiceğimle birlikte gittik çünkü aylar öncesinden sözleşmiştik beraber gidiceğiz diye ve öylede yaptık. Ben her zamanki gibi bayıldım! ''Ooofff çok iyiydi yeaa'' diye bütün gün başının etini yerken o ''Bence o kadarda iyi değildi amaçtan saptılar'' diyip durdu...

 
Yani ne desemde size filmi anlatmadan, o şahane sahneleri anlatmadan filme bayıldığımı söylesem diye düşünürken göbeğim çatladı haa. Benim içimdeki bu hız tutkusu nolacak bilemiyorum. Kendim yapamam ama yapanın yanında sonuna kadar giderim yani. Annem yüzünden motor ehliyetinide alamıyorken bu filmi izlemek hiç iyi olmadı benim için. :(




Şimdi son olarak sizinle fragmanı paylaşarak fazla lafı uzatmadan yazıyı bitirmek istiyorum çünkü uzatırsam filmi anlatmaya başlamaktan korkuyorum. En sevmediğim şeylerden birini kendim yapmak istemiyorum. Ama şunu söyleyebilirim 7. filmde Tokyo Drift'e bağlayacaklar...


Mutlaka izlemelisiniz bence! Eğer sizde benim gibi Hızlı ve Öfkeli serisinin hayranıysanız ve izlediyseniz siz nasıl buldunuz bu filmi? Tam kadroyu filmde görmek sizide mutlu etti mi? Aahh o aksiyonun dibine vurulan sahneleri siz nasıl buldunuz?  Ludacris'in Rest Of My Life şarkısınıda bu filmde dinleyince bir başka geldi bana, sizede öyle oldu mu? Anlayacağınız sizin bu film hakkındaki her türlü fikirlerinizi merak ediyorum...  :)

You May Also Like

2 Yorum

  1. kesinlikle film süperdi.hele ki 7.cisini merakla bekliyorum.ordan bir parça göstermeleri çok iyi oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaayyy dimi dimi ya :D Ooofff bu da çok iyiydi 7.de kesinlikle çok iyi olacak gibi. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡