Modası Geldi: Derin Yırtmaçlı Maxi Boy Etekler

by - 00:05

Maxi boy yani uzun boylu elbiselerden sonra eteklerde son zamanda çok moda oldu. Sokakta hemen hemen herkesin üzerinde görür olduğumuz bir etek modeli oldular. Üstelik kullanımlarıda çok rahatlar bence. Her renkte bulabiliyoruzda...



İsterseniz tek tarafı yırtmaçlı istersenizde çift tarafı yırtmaçlı olan modellerini çok rahatlıkla bulabilirsiniz her tarafta. Zaten hemen hemen her markada bu modellerde etekler yapmış bulunmakta...


  Street Style

  Street Style

 Street Style

Vanessa Jackman


Eğer daha fazla kombin önerisi yada maxi boy derin yırtmaçlı etek modeli görmek istiyorsanız bide buraya bakın derim...

You May Also Like

5 Yorum

  1. Çok güzel bu etekler ya ben de arıyorum ama içime sinen bulamadım henüz.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bi tane buldum zarzorda olsa. Balıkesir'de olsan hemen adres verirdim tatlım bir sürü bulurdun yaa ama inş. sende bulursun en kisa sürede hoşuna giden bi etek. :)

      Sil
  2. Hi! Thank you so much :) I'm looking now it. :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Çokta rahatlar yani en azından bendeki modeli çok rahat severek kullanıyorum :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡