Down Under Natural's Argan Yağlı Vücut Şampuanı & Vücut Losyonu

by - 00:05

Merhaba sevgili takipçilerim daha önce size şuradaki yazımda Down Under Naturals'ın Şampuanı ve Saç kreminden ne kadar memnun kaldığımı anlatmıştım. Şimdide söz verdiğim gibi vücut şampuanı ve vücut losyonu hakkındaki görüşlerimi sizinle paylaşmak istedim...




Down Under Natural's Argan Yağlı Vücut Şampuanı: Kokusu inanılmaz derecede hafif ve rahatlatıcı! Argan yağından kaynaklandığını düşündüğüm bu kokunun hastası oldum diyebiliriz! Fotoğraftaki görünümleri el sürülmemiş hallerinden ve şuan eser yok o halerinden çünkü minnacıklar ve bitmiş durumdalar. Memnuniyet ötesi birşey oldum bu üründen. Kesinlikle tavsiye edilir hatta kokusu için bile tavsiye edilir...



Down Under Natural's Argan Yağlı Vücut Losyonu: Yine aynı şekilde kokuyor. Zaten bütün set aynı kokuyor o da ayrı birşey. Önce vücut şampuanıyla yıkanıp ardındanda bu vücut losyonunu kullandığımda inanılmaz yumuşaklık, rahatlık ve hafif rahatsız etmeyecek şekilde bir koku bırakıyordu vücudumda. Eğer sizde benim gibi ağır kokulara tahammül edemiyorsanız size bu ürünü tavsiye edebilirim. Ben şuan başka bir ürün kullandığımdan bu losyonun büyük boyunu almayacağım ama öteki ürünüm bittiğinde gönül rahatlığıyla alacağım...


***


İşte canlarım ciğerlerim benim Down Under Natural's Argan Yağlı ürünleriyle deneyimlerim böyledi. Açıkcası hepsinden fazlasıyla çok memnun kaldım! Yine seti alırmıyım bilmiyorum ama ayrı olarak büyük boylarında Saç Bakım Kreminden almayı düşünüyorum. Gratis'te büyük boy saç bakım kremi 12.90 TL'ye satılıyordu. Cosmetica'da ise 14.90 TL'ye satılıyor aradaki farka göre nerde alacağınıza siz karar verin. Bu ürünleri kullananlar varsa sizde memnun kaldınız mı? Nasıl buldunuz?

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡