Down Under Natural's Argan Yağlı Şampuan & Saç Bakım Kremi

by - 00:15

Down Under Natural's ürünleriyle daha önce şampuanları sayesinde tanışmıştım. Fruit Kicks serisinden mavi olanını kullanmıştım. Fena değildi yani ama bir daha kullanmak nasip olmadı. Neyse okulumun kapanmasıyla evime döneceğim için hemen Gratis'e gitmiştim finaller sırasında bir sürü alışveriş yapmıştım. O gün Down Under Naturals'ın Argan Yağlı saç bakım kremini alsam mı almasam mı diye düşünüyordum ve çok büyük geldiğinden karar veremeyip kasaya doğru ilerledim bide ne göreyim Down Under'ın seyahat seti varmış. Hemencecik atladım tabiki! Ben Gratis'ten bu seti 12 TL'ye almıştım ama Manavgat'ta bir eczanede 9.90 TL'ye satıldığını gördüm yani fiyatları çok değişkenmiş öğrenmiş oldum. Gelelim saç kremi ve sampuanı için yorumlarıma;


Down Under Natural's Argan Yağlı Saç Bakım Şampuanı: Öncelikle şunu söylemeliyimki kokusu inanılmaz güzel ve hafif! Azar azar kullanmama rağmen küçük boyutlarda olduğundan bitmeye yakınlar ve memnunum sanırım bir tane daha alacağım. Şampuan yumuşacık ve ışıltılı yaptı saçlarımı tabi bende buna bayıldım!


Down Under Natural's Argan Yağlı Saç Bakım Kremi: Şampuanı kullandıktan sonra hemen saç uçlarıma hafif dokunuşlarla masaj yaparmış gibi saç kremini uygulayıp 1-2 dk. bekliyorum ve iyice duruluyorum. Normal saç kremi gibi diyebilirsiniz ama bence farklı yani nasıl anlatsam bilemiyorum ama kesinlikle sevdim ben bu ürünleri!



Tabi setin içinde vücut şampuanı ve vücut losyonuda var ama onlarıda başka bir yazıda anlatmak istedim. Sizde kullandınız mı bu ürünleri? Memnun musunuz yada şikayetleriniz var mı? Bu konuda sizin fikirlerinizide mutlaka öğrenmek isterim...  :)


Kendinize İyi Bakın...   :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡