Stil İkoncanı: Michelle Trachtenberg

by - 00:05

Bu seferki uzun aradan sonra size Gossip Girl'ün vazgeçilmezlerinden bir karakteri canlandırmış olan Michelle Trachtenberg'le merhaba demek istedim.Hepimiz onu Gossip Girl'ün aşırıcı gıcık kızı Georgina Sparks olarak tanıdık fakat 6. sezonda kendiniz bize sevdirmeyi başardı. Ama ne yalan söyleyeyim bence Gossip Girl onsuz çekilmez olurdu yaa. Neyse gelelim konumuza asıl adı Michelle Christine Trachtenberg olan oyuncu 1985 doğumluymuş. Amerika'da doğmuş fakat Rusya kökenliymiş bu yüzden çok akıcı bir şekilde Rusca konuşabiliyormuş...





Michelle günlük giyim tarzında bazen gayet sade ve şık kombinleri tercih ederken bazense sade ve sıradan kombinler giyiyormuş öğrenmiş olduk. Her ne kadar sıradan mıradan desemde bence bu tarz giyinmek ona yakışıyor. Siz ne düşünüyorsunuz?



Havaalanı stili ise gördüğümüz gibi yine sapsade ve rahat kombinlerden oluşuyormuş. Aslında bence en güzelini yapıyor bu tarz kombinler yapan ünlüler. Sonuçta onlarda insan her dakika magazinciler peşlerinde diye rahatlarından vazgeçmemeliler...



Michelle'ciğimizde Fashion weeklerden (moda haftası) çıkmayan ünlülerin arasındaymış. Gördüğümüz gibi her yıl bir sürü moda haftası etkinliklerine bazen yalnız bazense arkadaşlarıyla birlikte katılıyormuş. Bazı tercihleri haricinde ben gayet sevdim bu etkinliklerde giydiklerini ve tarzını. Siz ne dersiniz? Beğendiniz mi sizde bu tarzını?







Gelelim asıl önemli stiline. Tabiki davetlere, galalara katıldığı hallerinden bahsediyorum. Ben bu hallerine ve elbise seçimlerine ba-yıl-dım! Tabi bazı tercihleri hariç! Mesela üstü siyah etek kısmı dore rengi olan elbiseyi yada haki renkteki allı güllü dallı mı saçmasapan modeli olan elbiseyi giymezdim. Siz ne düşünüyorsunuz elbiseleri hakkında?


Birazda Georgina Sparks'dan örnekler vermek istedim;


6. sezondan kalma olan bu görüntüleri sizinle paylaşmadan duramadım. Son sezonda adete giyim tarzıyla gözlerimizi üzerinden alamadık yani ben öyle oldum. Takılarına ve aksesuarlarınaysa kelimenin tam anlamıyla öldüm bittim! Siz nasıl buluyordunuz 6. sezondaki giyim tarzını Georgina Sparks'ın?

***

Eveettt bir stil ikoncanı yazısının daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. Michelle Trachtenberg'in stilini nasıl buldunuz? Onu sizde benim gibi seviyor musunuz? Yoksa hala Georgina rolünden ötürü gıcık olmaya devam mı ediyorsunuz? Kısacası fikirlerinizi öğrenmek istiyorum...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡