Yükselen Trendlerden: Deri Şort

by - 00:08

Deri olan herşeyin son günlerde son derece popüler olduğunu daha öncede söylemiştim. Önceki yazımda yüksek bel deri etekleri mercek altına almıştık hatırlarsanız. Şimdide yine onun gibi son derece popüler olan yüksek bel deri şortlara bakalım diyorum...

Şu son birkaç sezondur devam eden yüksek bel etkilerine yakalanan deri şortlar kış sezonunda da sık kullanılan parçalardandı. Artık havalar ısınmaya başladığına göre ilkbahar/yaz sezonunda da rahatlıkla kullanmaya devam edebiliriz...

Tabi yaz ayları geliyor olmasına rağmen yinede çalışmaya devam edecekler için yada benim gibi yeni çalışmaya başlayacak olanlar içinde bir kurtarıcı olabilitesi var yüksek bel deri şortlar. Eğer sizde ofis gibi kapalı ortamlarda çalışanlardansanız fazla kısa olmayan modellerini yazın kombinlerinizde rahatça kullanabilirsiniz...

Yüksek bel deri etekleri ve şortları bu sene ilkbahar/yaz sezonunda bol bol göreceğiz benden size şimdiden söylemesi. Eğer sizde benim gibi dolabınıza bu modelleri eklemek istiyorsanız Zara, TopShop, Bershka ve Mango gibi ünlü markaların koleksiyonlarına göz atmalısınız...


 Rachel Bilson

 Audrina Patridge   -   Nicky Hilton

 Miley Cyrus    -   Ashley Greene   -   Rosie Huntington

Olivia Palermo

You May Also Like

2 Yorum

  1. yaz ve deriyi hiç bağdaştıramıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkler ve renkler tartışılmaz olduğundan yapcak,diyecek bişey yok :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡