Değişik Bir Keşif #7

by - 04:10

Merhabalaaarrrr sevgili can ciğer takipçilerim. Yine değişik ve kendi kendimize çok kolay bir şekilde yapabileceğimiz bir keşif yaptım. Gerçi farklı bir versiyonunu ben 2-3 yıl önce kendi kendime keşfedip yapmıştım ama bu size göstereceğimde değişik bir alternatifmiş...

İlk önce bileklik hakkında bilgi vereceğim daha sonrada çok önceden farklı materyaller kullanarak kendi yapmış olduğum  bilekliğimi göstereceğim size. Hadi o zaman anlatmaya başlıyorum...  :) 



Malzemeler: Farklı renk yada desenli kumaş parçaları, Yapıştırıcı (Uhu - Japon gibi), Klipsler, Makas.

Yapılışı: 3 parça kumaşı eşit boyda kesiyoruz ve uçlarını birbirine sabitliyoruz. Ardından saç örer gibi kestiğimiz kumaş parçalarını örüyoruz. Örme işlemimiz bittikten sonra diğer ucuda birbirine sabitleyelim ve uç kısımlardan artan parçaları makasla keselim. En sonda yapıştırıcımızı kullanarak klipsleri kestiğimiz uçlara yapıştıralım. Aşağıya görselinide koydum. 


Kaynak: UsefulDIY.com



Bu da benim yaptığım bilekliğim ve yıllardır severek kullanıyorum. Ben mumlu ipten yapmıştım. Eğer fikir hoşunuza gittiyse sizde farklı materyaller kullanarak kendi kendinize alternatifler yaratabilirsiniz.  Yapacak olanlara şimdiden kolay gelsin...  :)


You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡