Mis Kokulu Parfümlerim

by - 01:31

Merhaba canlarıımmm. Bu seferki yazımda size günlük hayatta kullandığım miissss kokulu parfümlerimden bahsetmek istedim. Her kokunun herkesin teninde aynı durmadığını artık hepimiz biliyoruz. Dünyanın parasını verdiğimiz çok hoşumuza giden bir koku bazen bizim tenimizde çok ağır kokabiliyor o yüzden size tavsiyem parfümlerinizi deneyipte almanız...


''Toplanın çocuklar fotoğraf çekeceğim''dedim veee işte karşınızda şimdilik yanımda olanların toplu haldeki fotoğrafları. Şuan okulum için Balıkesir'de bulunmaktayım ve yanımda da bu kadarcık parfüm ve deodorantım kaldı. Çoğunu geçen yaz Almanyadan almıştım bu ürünlerin. Bir sürü deodorantım bitti, parfümlere pek kıyamadığımdan henüz bitmediler. Tabi birazdan hepsini ayrı ayrı size anlatacağım...



Ben parfümlerini yazlık ve kışlık olarak ayrı kullananlardanım. Hepsinin kokusuna ölür biterim. Hepsinin yeri ayrı ayrı özeldir benim için. Anlayacağınız onlara duygusal olarak çok bağlıyımdır. Yazlık ve kışlık olarak ayırdıklarım hakkında hemencecik bilgi veriyorum...



Kışın kullandıklarımla başlamak istedim. Geçen sene gözümü karartıp dünyanın parasına Boyner'den aldığım Jean Paul Gaultier Madame (soldaki) en ferah kokulardan biri bence. Detay isterseniz şuraya bakınız. Naomi Campbell'ın bu mis kokulu parfümünün ben parfüm deodorantını kullanıyorum. Detay isterseniz şuraya bakınız. Bunların alt notalarını üst notalarını tek tek yazmak istemedim ama şunu bilinki ben iki üründen çooook memnunum...



Bunlarda yazın kullandıklarım. Çok hafif ve pudramsı kokuları daha çok seviyorum o yüzden bu ürünlerden memnunum. Puma Following'i yazın kuzenim kullanıyordu o zaman keşfettim ve bittim kokusuna hemencecik aldım. Ne yazıkki Türkiye'de satışı yok :( Bende de az kaldı ama teyzeme sipariş verdim gelirken getircek bana, eğer yurtdışında yaşayan akrabalarınız,tanıdıklarınız varsa mutlaka aldırtıp deneyin derim :) Detay isterseniz şuraya tıklayınız.  Betty Barclay No:1'in bende deodorant parfümü var gördüğünüz gibi. Anneciğime parfümünü almıştım kendimede bunu. Kesinlikle TAVSİYE EDERİM! Detay isterseniz şuraya tıklayınız. Gördüğünüz doldurma parfümüde yeni aldım Burberry The Beat'dir kendisi. Ev arkadaşım Melike sayesinde keşfettim ve çok sevdim kokusunu. Detay isterseniz şuraya tıklayınız.



Bunlarda deodorant ve Roll on'larım. Dush Das'ın promosyonu varken DM'den 4-5 tane almıştım çok hafif pudralı kokusu var. Balea'nın soft&pearlsNivea'nınkiyle aynı kokuyor. Balea'nın Glücks momente deodorantınıda daha yeni bitirdim,o da ferah ve tropik meyveli kokuyordu. Ayak kremi hala duruyor. Nivea'nın siyah&beyaz roll on'u lafta siyahlarda beyaz iz bırakmıyor ama lafta! 8x4'üde Cosmetica'dan yaptığım bir sürü alışverişlerden sonra hediye etmişlerdi.


***
Hangimiz arada sırada bile olsa bu anı yaşamıyoruz değil mi? ihihih :) 

***

Benim şimdilik size gösterebileceğim ve tavsiye edebileceğim parfüm ve deodorantlarım bu kadar. Almanya'dan aldığım ürünler şimdilik çoğunlukta eğer bu yazda gidicek olsaydım dahada çoğalırdılar. Ben bu ürünlerin çoğunu DM'den almıştım merak ettiyseniz ve daha detaylı bilgi isterseniz tıklayınız. Bu ürünleri kullanmışlığınız varsa sizde memnun musunuz? Yada tavsiye edebileceğiniz başka ürünler varsa mutlaka öğrenmek isterim...


Kendinize iyi bakın...   :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡