İlk Defa Çekiliş Kazandım

by - 16:42

Bugüne kadar bir sürü çekilişe davet edildim yada kendi isteğimle katıldım ama daha hiiççç kazanamamıştım. Taa ki geçen hafta pazartesiye kadar! 

Küçük Hanım'ın Güncesi blogunda pasifik çantanın çekilişi vardı. Bende yine şansımı denemek amaçlı katılmıştım veee kazanmışım. İşte bu da kazandığım çantam...








Yalnız ufak bir uyarı yapmak istiyorum. Çekilişlere katılırken lütfen dikkat edin kargo parasıyla ilgili ibare bulup bulunmadığına dair. Ben bundan sonra çok dikkatli olacağım bu konuda, aklımdayken sizide uyarayım istedim...  :)

You May Also Like

2 Yorum

  1. Ne yani kargo parasını sen mi ödedin:/ ee hani hediyeydi:()

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım birazcık öyle oldu ama sanırım şirketten kaynaklanan birşeydi bu. :/

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡