Bumerang ''İkili Kazanç Sistemi'' ile Beraber Kazanalım

by - 13:05

Merhabalar!
 Size biraz bumerang hakkında bilgi vermek istedim. Ben yaklaşık 2 haftadır bumerang üyesiyim. Peki ama bu bumerang nedir diye merak mı ettiniz? Hemen açıklamaya başlıyorum...



Bumerang: Hürriyet web sitesinin kurduğu bir reklam ağı. Bu ağ sitelerimizin görünürlük, bilinirlik sayısının artmasını destekliyor. Yani karşılıklı olarak tanıtımların yapıldığı hem onların hemde bizim ufakta olsa kazanç elde etmemizi sağlayan bir sistem.





1. Adım Üye Olma: Bumerang sitesine üye olmak çok basit. Bunun için blogunuzun yada sitenizin olması yeterli. Siteye üye olmak için gerekli bilgilernizi doldurduktan sonra 72 saat içinde incelemeniz yapılıp sonuç size bildiriliyor. Üye olabilmek için tık tık. Eğer birinin referansıyla üye olursanızda karşılıklı olarak anında 20 TL kazanıyorsunuz. Mesela benim promosyon kodum: T21998C9 bu şekilde eğer kullanmak isteyen olursa sakın çekinmesin hihi  :)




2. Adım Şablon Ekleme: Eğer üye olduysanız sırada blogunuza şablon ekleme işlemi var demektir. Şablonlarım bölümünden istediğiniz herhangi şablonları seçip blogunuza Yerleşim> Gadget Ekle> Html > kopyaladığınız verilen kodu yapıştırın ve ayarları kaydedin böylece blogunuza bir şablon eklemiş oluyorsunuz. 


3. Adım Link Ekleme: Sanırım herkesin en çok zorlandığı bölüm budur. Bende baya bir zorlandım link eklemeyi anlamak için ama meğerse kolaymış. Bumerang ana sayfanızda link payşalımları yazan bölüme tıklayıp oradaki kutucuğa YazarKafe, Hürriyet yada Hurlist gibi sitelerin içeriklerini burada yeni bir link edinerek sosyal medyada paylaşabiliyorsunuz. Örneğin: Ben bu linki http://www.yazarkafe.com/icerik/513495/chiara-ferragni-for-miss-dior.htm
şu hale http://ush.re/s87w  getirttim ve paylaşımlarımı yaptım.


4. Adım Teklif: Zaman zaman sitenize uygun içerikte size reklam teklifinde bulunacaklar ve eğer siz beğenmediyseniz teklifi yayınlamak zorunda değilsiniz. Bence en güzel yanı bu bumerangın çünkü hiç bir diretme yok! Eğer teklifiniz geldiyse ve nasıl ekleme yapacağım diye düşünüyorsanızda buraya tıklayarak video yardımıyla öğrenebilirsiniz.


Bana henüz teklif gelmedi ama sabır ve sükunet içinde bekliyorum. Çünkü sitede teklif gelmeme olasılığı yoktur mutlaka uygun teklifler gelecektir diye yazıyor. Hadi bakalım eğer siz hala üye olmadıysanız ve üye olmayı düşünmeye başladıysanız isterseniz benim referans numaramlada olabilirsiniz. Umarım verdiğim bilgiler işinize yarar...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡