Happy Birthday To Me

by - 01:42

Başlıktanda anlayacağınız gibi bugün benim doğum günüm. Ve bu konu hakkında söylemek istediğim bazı şeyler var... 

Her ne kadar göstermiyor olsamda (beni gören ve tanıyan herkesin ortak kararıdır bu.''Saçlarının doğal rengi mi?'' sorusundan sonra heralde en çok duyduğum soru ''gerçekten 1990 doğumlu musun?Daha küçük gösteriyorsun.'' sorusudur.Tabi bu minyon tipli olmamın avantajıdır.) 23 yaşına girdim bugün...


Veee tabiki annemi ve babamı çooooooo...ooook seviyoruuummmm! Bitanecik oğluşum kardeşimide çooooo...ooook seviyoruummm! Sevgilimide çoooo...ooook seviyorum! Arkadaşlarımıda çooooo...ooook seviyorum! Siz saygı değer,sevgili takipçilerimide çooooo...oooook seviyorum!! Kısacası ben herşeyi,herkesi daha doğrusu yaşamın kendisini çoooook seviyorum...


Umarım bu yeni yaşım bana uğurlu gelir.Bütün yapmak istediklerimi ve hedeflerimi gerçeklerştirebilirim.Tüm dileklerim gerçek olur.Kendim için dilediğim her iyi şey umarım sizin içinde gerçekleşir...


Yazımı okuduğunuz için teşekkürler...
Kendinize İyi Bakın...
Sevgiyle Kalın...

You May Also Like

2 Yorum

  1. O zaman doğum günün kutlu olsun. Nice güzel yaşlara canim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaay çok teşekkür ederim sevgili adsız... :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡