Yakı(şık)lı: Orlando Bloom

by - 13:10

1977 doğumlu İngiliz oyuncunun asıl adı Orlando Jonathan Blanchard Bloom ama biz onu sadece Orlando Bloom olarak tanıyoruz. Ben Orlando'yu ilk olarak Yüzüklerin Efendisi'ndeki elf prensi Legolas rolüyle tanıdım ve aşık oldum. Tabi sonra oynadığı filmlerin ardı arkası kesilmedi ee hayranlığımda doğal olarak arttı. Size hayran olduğum bu adam hakkında bazı bilgiler vermek istedim... 


 Günlük hayatında da gece hayatında da kısacası çok az zamanda Orlando'yu yalnız görebilirmişiz çünkü sevgili karıcığı VS meleklerinden biri olan Miranda Kerr onu hiç yalnız bırakmıyormuş...

Orlando bazen spor bazense hafif klasik giyiniyormuş günlük hayatında. Hafif klasik dedim çünkü kundura tarzı ayakkabılar kullanmıyor ama kanvas pantolonlar ve gömlekler giyiyormuş. Kısacası genelde sportif tarzda giyinen birisi...

Yine her yerde olduğu gibi yolculuklarda da pek Miranda'sız olamıyormuş. Birlikte hareket ediyorlar genelde görüldüğü gibi. Orlando'cuğum seyahatlerinde de rahat ve sportif kombinleri tercih ediyormuş...

 Gün içinde bile bu kadar çok birlikte vakit geçirirlerken tabi davetlere, galalara, partilere vs. Miranda'sız gider mi bu adam gitmeezzz. Her ne kadar kıskanıyor olsamda Orlando'yu yinede birbirlerine çok yakıştıklarını es geçemeyeceğim...

Sırf Miranda'nın yanında kötü görünmemek için o kadar şık olduğunu düşünmeyin sakın haa! Orlando beybisi genelde de şık biridir. Yalnız katıldığı davetlerde, galalarda vs. Miranda'sızda gayetten gözleri üzerine çekebiliyor çünkü bu takım elbiseler ona çok yakışıyor. Sizcede yakışmıyor mu?

Orlando Bloom ve Miranda Kerr 2010 yılında evlenmiştiler hatırlarsanız ve birde Flynn adında bir oğulları var. Şimdiki büyümüş haliyle azcık kızı andırıyor olsada o bir oğlan ve bence suratı tam anlamıyla Miranda'dan kopyalanmış gibi. Bunların yanında Orlando oğlu Flynn doğduğundan beri hep ilgili bir babaymış...

Son olarakta Mart ayında Orlando Bloom'un İstanbul'a gelişinden sizi haberdar etmek istedim. Bir reklam anlaşması için İstanbul'a gelen oyuncuyu hayranları havaalanında karşılamışlar (gelenekselleşti artık ünlüleri karşılama). Sultan Ahmet Camisi'ni, Ayasofya'yı, Yerebatan Sarnıcı'nı falan gezdirmişler Orlando'cuğumuza. İstanbul hakkındaki fikirlerini öğrenmek istiyorsanız tık tık...


Sempatikliğine kurban olduğum Orlando'cuğumun havaalanındaki geliş görüntülerini, hayranlarıyla karşılaştığı anları görmek isterseniz diye sizin için videosunuda buldum. Ben ona küçüklüğümden beri hayranım ve çok seviyorum! Peki sizde benim gibi ona hayran mısınız? Orlando Bloom'u sizde seviyor musunuz? Görüşlerinizi öğrenmeyi çok isterim...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡