Yaz Gecelerine Özel Saç Modelleri

by - 00:03

Merhabalar kıymetli takipçilerim, okuyucularım. Bugün sizinle benim çok beğendiğim ve mutlaka yapmayı deneyeceğim kolay bir kaç saç modelini paylaşmak istedim...

Ben bu modellere bittim doğrusu. Hem yapımları kolaymış hemde çok şık ve havalı duruyorlar. Hazır yazda gelirken aklınızın bir köşesinde böyle modeller olduğuda kalsın istedim sonuçta yazın hepimiz geceleri dışarı çıkıyoruz. Ve değişik modeller yapmak isteyip yapamıyoruz malesef ki saçımıza bir fön çekip yada düzleştirip çıkmak zorunda kalıyoruz işte yine aynı şeyler olsun istemiyorsanız bu modellere bir göz atın derim...


1. Model:


2. Model:



3. Model:



4. Model:



Umarım bu saç modelleri hoşunuza gitmiştir ve inşallah işinize yararlar. Ben hepsini çoook beğendim ve az öncede dediğim gibi mutlaka deneyeceğim. Sarışın olmamdan dolayı saç tellerim çok ince o yüzden bende o modellerdeki gibi güzel durur mu bilemem ama yinede denemeye değer modeller...

Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡